Wykonanie izolacji przewodu | z izolacją z plecionki z włókna powleczoną silikonem |
Długość [mm] | 350 |
Ilość połączeń | 4 |
Ciężar [kg] | 0,12644 |
Sonda lambda | Gwint uprzednio nasmarowany |
nr EAN | 4046001433993 |
Dodatkowe informacje o produkcie Sonda lambda, Original VEMO Quality V40-76-0018 VEMO
ASTRA G, ARENA, ARENA Combi, MONTEREY B, FRONTERA B, MO, ZAFIRA A
025323632, 025323633, 025335280, 0855366, 0855390, 0855524, 093031649, 093189975, 12597989, 25162753, 2532363, 25323633, 25323632, 25335280, 855366, 855390, 855524, 855535, 9118698, 93031649, 93189975, C25162753
GMC | 25323632 | |
GMC | 855366 | |
NISSAN | 22690-1F701 | |
OPEL | 025 323 632 | |
OPEL | 025 323 633 | |
OPEL | 025 335 280 | |
OPEL | 08 55 366 | |
OPEL | 08 55 390 | |
OPEL | 08 55 524 | |
OPEL | 093 031 649 | |
OPEL | 093 189 975 | |
OPEL | 12 597 989 | |
OPEL | 25 162 753 | |
OPEL | 25 32 363 | |
OPEL | 25 323 633 | |
OPEL | 25323632 | |
OPEL | 25335280 | |
OPEL | 8 55 366 | |
OPEL | 8 55 390 | |
OPEL | 8 55 524 | |
OPEL | 8 55 535 | |
OPEL | 855366 | |
OPEL | 855390 | |
OPEL | 855524 | |
OPEL | 91 18 698 | |
OPEL | 93 031 649 | |
OPEL | 93189975 | |
OPEL | C25 162 753 | |
SAAB | 91 95 111 | |
VAUXHALL | 25 323 632 | |
VAUXHALL | 25 335 280 | |
VAUXHALL | 55 561 453 | |
VAUXHALL | 91 58 718 | |
VAUXHALL | 91 95 111 | |
VAUXHALL | 93 189 975 | |
VOLVO | 3 531 075 | |
VOLVO | 36 022 250 | |
DAEWOO | 25162753 | |
HOLDEN | 25 335 280 |
Zastosowanie Sonda lambda, Original VEMO Quality V40-76-0018 VEMO w samochodach:
Opinie Klientów o Sonda lambda, Original VEMO Quality V40-76-0018 VEMO:
Sonda lambda jest elementem układu wydechowego pojazdu wyposażonego w silnik spalinowy. Jej zadaniem jest pomiar stężenie tlenu w gazach spalinowych wykorzystujących się z silnika.
W samochodzie mogą występować dwie lub jedna sonda lambda. W przypadku występowania dwóch sond lambda mówi się o sądzie regulacyjnej i diagnostycznej albo montowanej przed i za katalizatorem. W przypadku występowania pojedynczej sondy lambda jest ona montowana zazwyczaj w kolektorze wydechowym silnika.
Zmierzona ilość pozostałego tlenu w gazach spalinowych pozwala na właściwy dobór mieszanki paliwowo powietrznej, a tym samym zminimalizowanie emisji szkodliwych substancji oraz maksymalne wykorzystywanie paliwa i procesie spalania.