Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » silnik » zasilanie powietrzem » przepustnica, czujnik » korpus przepustnicy Citroën XM (Y4) 3.0 V6 24V (1994.05-2000.10) 200km » V42-81-0000 vemo
wybrany samochód: 
Citroën Xm (y4) 3.0 V6 24v (1994.05-2000.10) 200km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Korpus przepustnicy, EXPERT KITS + V42-81-0000 VEMO

V42-81-0000 Korpus przepustnicy, EXPERT KITS + VEMO
vemo V42-81-0000
Korpus przepustnicy, EXPERT KITS + V42-81-0000
V42-81-0000
vemo V42-81-0000 Korpus przepustnicy, EXPERT KITS +
Korpus przepustnicy, EXPERT KITS + V42-81-0000 vemo

    Ocena:
numer części:

V42-81-0000

dostawca:

VEMO

Status produktu: Normalny
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającaSterownik / oprogramowanie musi być adoptowany (update)
Przestrzegać zaleceń producenta pojazdu
Ciężar [kg]0,95
nr EAN4046001549274
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Korpus przepustnicy, EXPERT KITS + V42-81-0000 VEMO

Przepustnica powietrza pasuje do: CITROEN BERLINGO, BERLINGO/MINIVAN, C2, C3 I, C3 PLURIEL, C4, C4 I, XSARA, XSARA PICASSO, PEUGEOT 1007, 206, 307, 308 I, PARTNER 1.6/1.6ALK/1.6LPG 07.00-
numery OEM:
CITROËN      1635.Q9
CITROËN      1635Q9
CITROËN      4472.80
CITROËN      447280
CITROËN      96 358 840 80
PEUGEOT      1635.Q9
PEUGEOT      1635Q9
PEUGEOT      4472.80
PEUGEOT      447280
PEUGEOT      96 358 840 80
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Korpus przepustnicy, EXPERT KITS + V42-81-0000 VEMO w samochodach:

Przepustnica, korpus przepustnicy


Przepustnica to element znajdujący się w plastikowej obudowie, który standardowo mocuje się w kanale dolotowym powietrza do silnika. Zasadniczy korpus to solidny stalowy element. Wewnątrz, w otworze, będącym przedłużeniem kanału dolotowego umieszczona jest ruchoma klapka, która uchylając się, wpuszcza powietrze do cylindrów. W korpusie znajduje się też czujnik położenia przepustnicy, który steruje dawką paliwa, wtryskiwanego do cylindrów.


Przepustnicę z pedałem przyspieszenia łączy metalowa linka oraz sprężyna, która stawia opór przy wciśnięciu pedału.
Z racji usytuowania w kanale dolotowym, do przepustnicy docierać mogą śladowe ilości zanieczyszczeń z zabrudzonego filtra powietrza. Większe ich nagromadzenie może doprowadzić do osadzania się brudu na klapce przepustnicy i jej niedokładnego domykania.
Skutkiem tego najczęściej jest nierówna praca silnika na biegu jałowym. Kolejnym sygnałem jest niewłaściwe reagowanie samochodu na wciśnięcie pedału przyspieszenia (spowolniona reakcja). Pamiętać należy, że te objawy świadczyć mogą również o uszkodzeniu czujnika przepustnicy lub silniczka krokowego. Brudna przepustnica daje zatem podobne objawy co np. uszkodzone świece i układ EGR. Dobrym pomysłem będzie więc sprawdzenie również tych elementów.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.