Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ wydechowy » tłumik Volkswagen GOLF VII Variant (BA5, BV5) 1.0 TSI (2015.05-2017.03) 115km » 04634 walker
wybrany samochód: 
Volkswagen Golf Vii Variant (ba5, Bv5) 1.0 Tsi (2015.05-2017.03) 115km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Tłumik 04634 WALKER

04634 Tłumik WALKER
walker 04634

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
5/5 (6 ocen)
numer części:

04634

producent:

WALKER

Status produktu: Normalny
Długość [mm]1100
Ciężar [kg]2,990
Litera rozpoznawcza53
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającabez części do montażu
Gwarancja3 lata gwarancji
napełniony
nr EAN3277490046345
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Tłumik 04634 WALKER

Tłumik układu wydechowego przód pasuje do: VW CADDY I, GOLF I, GOLF II, JETTA I, SCIROCCO 1.5-1.6D 08.76-07.92
numery OEM:
VOLKSWAGEN      147253209A
VOLKSWAGEN      161253209
VOLKSWAGEN      161253209A
VOLKSWAGEN      533253209D

Zastosowanie Tłumik 04634 WALKER w samochodach:

Opinie Klientów o Tłumik 04634 WALKER:

Stanisław, Marciszów
2025-10-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Robert, Legnica
2022-10-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Tomasz, zgierz
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna
Tomasz, zgierz
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna
Adam, Wilcza
2020-05-26
 5/5
Wahałem się przed zakupem 22693 producenta to ale wszystko jest w porządku
Stanisław, Marciszów
2025-10-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Tłumik wydechowy


Tłumik to w zasadzie grupa kilku pokrewnych elementów wchodzących w skład układu wydechowego pojazdu. Jego głównym celem jest prawidłowe (zgodne z obowiązującymi normami) przetwarzanie spalin wydobywających się z silnika oraz redukowanie generowanego przy tym hałasu.

Producenci stosują różne rozwiązania. Liczba tłumików dobierana jest tak, aby zapewnić optymalną równowagę pomiędzy efektywnością pracy a kosztami produkcji i późniejszej eksploatacji.

Zwykle w układzie wydechowym stosuje się dwa albo trzy tłumiki wylotowe. Zazwyczaj są to tłumik przedni, środkowy i końcowy. Prócz tego w układzie występują: kolektor wylotowy, katalizator, rura wydechowa końcowa i inne.

Główną bolączką tych elementów jest zużycie wskutek postępującej korozji. Tłumik umiejscowiony jest pod podwoziem na zewnątrz pojazdu, w związku z tym, narażony jest na bardzo niekorzystne czynniki, takie jak stałe zawilgocenie, brud, sól (w warunkach zimowych) itp. Nie bez znaczenia są też uszkodzenia mechaniczne powstałe w kontakcie z podłożem.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.