Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ wydechowy » tłumik Audi A3 Sportback (8PA) 2.0 TDI 16V (2004.09-2013.03) 140km » 15175 walker
wybrany samochód: 
Audi A3 Sportback (8pa) 2.0 Tdi 16v (2004.09-2013.03) 140km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Tłumik 15175 WALKER

15175 Tłumik WALKER
walker 15175
Tłumik 15175
15175
walker 15175 Tłumik
Tłumik 15175 walker
Tłumik 15175 walker
Tłumik 15175 walker
Tłumik 15175 walker

    Ocena:
5/5 (6 ocen)
numer części:

15175

dostawca:

WALKER

Status produktu: Normalny
Długość [mm]1040
Ciężar [kg]4,610
Litera rozpoznawcza53
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającabez części do montażu
Gwarancja3 lata gwarancji
napełniony
nr EAN3277490151759
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Tłumik 15175 WALKER

Tłumik układu wydechowego tył (Dedykowany, dł.: 1040mm) pasuje do: SKODA FAVORIT, FELICIA I 1.3 05.89-03.98
numery OEM:
SKODA      007590647
SKODA      007590659
SKODA      007590659B
SKODA      115600500
SKODA      6U0253609E
zamienniki:
230554
brak
Klarius Group
SK13X
brak
Klarius Group
SK22J
brak
Klarius Group
230258
brak
Klarius Group
21.001
brak
ASMET

Zastosowanie Tłumik 15175 WALKER w samochodach:

Opinie Klientów o Tłumik 15175 WALKER:

Tomasz, zgierz
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna
Tomasz, zgierz
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna
Stanisław, Marciszów
2025-10-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Stanisław, Marciszów
2025-10-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Robert, Legnica
2022-10-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Adam, Wilcza
2020-05-26
 5/5
Wahałem się przed zakupem 22693 producenta to ale wszystko jest w porządku

Tłumik wydechowy


Tłumik to w zasadzie grupa kilku pokrewnych elementów wchodzących w skład układu wydechowego pojazdu. Jego głównym celem jest prawidłowe (zgodne z obowiązującymi normami) przetwarzanie spalin wydobywających się z silnika oraz redukowanie generowanego przy tym hałasu.

Producenci stosują różne rozwiązania. Liczba tłumików dobierana jest tak, aby zapewnić optymalną równowagę pomiędzy efektywnością pracy a kosztami produkcji i późniejszej eksploatacji.

Zwykle w układzie wydechowym stosuje się dwa albo trzy tłumiki wylotowe. Zazwyczaj są to tłumik przedni, środkowy i końcowy. Prócz tego w układzie występują: kolektor wylotowy, katalizator, rura wydechowa końcowa i inne.

Główną bolączką tych elementów jest zużycie wskutek postępującej korozji. Tłumik umiejscowiony jest pod podwoziem na zewnątrz pojazdu, w związku z tym, narażony jest na bardzo niekorzystne czynniki, takie jak stałe zawilgocenie, brud, sól (w warunkach zimowych) itp. Nie bez znaczenia są też uszkodzenia mechaniczne powstałe w kontakcie z podłożem.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.