Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ wydechowy » tłumik Ferrari 812 GTS Spider (F152) 6.5 (2020.01-???) 799km » 15696 walker
wybrany samochód: 
Ferrari 812 Gts Spider (f152) 6.5 (2020.01-???) 799km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Tłumik 15696 WALKER

15696 Tłumik WALKER
walker 15696
Tłumik 15696
15696
walker 15696 Tłumik
Tłumik 15696 walker
Tłumik 15696 walker
Tłumik 15696 walker
Tłumik 15696 walker
Tłumik 15696 walker

    Ocena:
5/5 (6 ocen)
numer części:

15696

producent:

WALKER

Status produktu: nie dostarczane więcej przez producenta
Długość [mm]1460
Ciężar [kg]7,810
Litera rozpoznawcza65
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającabez części do montażu
Gwarancja3 lata gwarancji
napełniony
nr EAN3277490156969
Status produktu: nie dostarczane więcej przez producenta

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Tłumik 15696 WALKER

Tłumik układu wydechowego tył (, dł.: 1460mm) pasuje do: NISSAN PICK UP
numery OEM:
NISSAN      2010015G00
NISSAN      2010024G00
NISSAN      2010036G00
NISSAN      2010039G00

Zastosowanie Tłumik 15696 WALKER w samochodach:

Opinie Klientów o Tłumik 15696 WALKER:

Robert, Legnica
2022-10-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Tomasz, zgierz
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna
Adam, Wilcza
2020-05-26
 5/5
Wahałem się przed zakupem 22693 producenta to ale wszystko jest w porządku
Stanisław, Marciszów
2025-10-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Stanisław, Marciszów
2025-10-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Tomasz, zgierz
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna

Tłumik wydechowy


Tłumik to w zasadzie grupa kilku pokrewnych elementów wchodzących w skład układu wydechowego pojazdu. Jego głównym celem jest prawidłowe (zgodne z obowiązującymi normami) przetwarzanie spalin wydobywających się z silnika oraz redukowanie generowanego przy tym hałasu.

Producenci stosują różne rozwiązania. Liczba tłumików dobierana jest tak, aby zapewnić optymalną równowagę pomiędzy efektywnością pracy a kosztami produkcji i późniejszej eksploatacji.

Zwykle w układzie wydechowym stosuje się dwa albo trzy tłumiki wylotowe. Zazwyczaj są to tłumik przedni, środkowy i końcowy. Prócz tego w układzie występują: kolektor wylotowy, katalizator, rura wydechowa końcowa i inne.

Główną bolączką tych elementów jest zużycie wskutek postępującej korozji. Tłumik umiejscowiony jest pod podwoziem na zewnątrz pojazdu, w związku z tym, narażony jest na bardzo niekorzystne czynniki, takie jak stałe zawilgocenie, brud, sól (w warunkach zimowych) itp. Nie bez znaczenia są też uszkodzenia mechaniczne powstałe w kontakcie z podłożem.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.