Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ wydechowy » tłumik Honda CR-V III (RE_) 2.2 i-DTEC 4WD (RE6) (2007.01-???) 150km » 18209 walker
wybrany samochód: 
Honda Cr-v Iii (re_) 2.2 I-dtec 4wd (re6) (2007.01-???) 150km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Tłumik 18209 WALKER

18209 Tłumik WALKER
walker 18209
Tłumik 18209
18209
walker 18209 Tłumik
Tłumik 18209 walker
Tłumik 18209 walker
Tłumik 18209 walker
Tłumik 18209 walker

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
5/5 (6 ocen)
numer części:

18209

producent:

WALKER

Status produktu: Normalny
Długość [mm]1100
Ciężar [kg]8,440
Litera rozpoznawcza53
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającabez części do montażu
Gwarancja3 lata gwarancji
napełniony
nr EAN3277490182098
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Tłumik 18209 WALKER

Tłumik układu wydechowego środek (Dedykowany, dł.: 1100mm) pasuje do: VW TRANSPORTER T3 1.7D 08.84-07.92
numery OEM:
VOLKSWAGEN      033251051D
zamienniki:
230763
brak
Klarius Group
VW539T
brak
Klarius Group
95 11 7383
brak
EBERSPÄCHER

Zastosowanie Tłumik 18209 WALKER w samochodach:

Opinie Klientów o Tłumik 18209 WALKER:

Tomasz, zgierz
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna
Stanisław, Marciszów
2025-10-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Adam, Wilcza
2020-05-26
 5/5
Wahałem się przed zakupem 22693 producenta to ale wszystko jest w porządku
Stanisław, Marciszów
2025-10-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Robert, Legnica
2022-10-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Tomasz, zgierz
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna

Tłumik wydechowy


Tłumik to w zasadzie grupa kilku pokrewnych elementów wchodzących w skład układu wydechowego pojazdu. Jego głównym celem jest prawidłowe (zgodne z obowiązującymi normami) przetwarzanie spalin wydobywających się z silnika oraz redukowanie generowanego przy tym hałasu.

Producenci stosują różne rozwiązania. Liczba tłumików dobierana jest tak, aby zapewnić optymalną równowagę pomiędzy efektywnością pracy a kosztami produkcji i późniejszej eksploatacji.

Zwykle w układzie wydechowym stosuje się dwa albo trzy tłumiki wylotowe. Zazwyczaj są to tłumik przedni, środkowy i końcowy. Prócz tego w układzie występują: kolektor wylotowy, katalizator, rura wydechowa końcowa i inne.

Główną bolączką tych elementów jest zużycie wskutek postępującej korozji. Tłumik umiejscowiony jest pod podwoziem na zewnątrz pojazdu, w związku z tym, narażony jest na bardzo niekorzystne czynniki, takie jak stałe zawilgocenie, brud, sól (w warunkach zimowych) itp. Nie bez znaczenia są też uszkodzenia mechaniczne powstałe w kontakcie z podłożem.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.