Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ wydechowy » tłumik Bmw 3 Compact (E46) 318 ti (2001.03-2004.12) 143km » 18756 walker
wybrany samochód: 
Bmw 3 Compact (e46) 318 Ti (2001.03-2004.12) 143km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Tłumik 18756 WALKER

18756 Tłumik WALKER
walker 18756
Tłumik 18756
18756
walker 18756 Tłumik
Tłumik 18756 walker
Tłumik 18756 walker
Tłumik 18756 walker

    Ocena:
5/5 (6 ocen)
numer części:

18756

dostawca:

WALKER

Status produktu: Normalny
Długość [mm]850
Ciężar [kg]7,210
Litera rozpoznawcza52
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającabez części do montażu
Gwarancja3 lata gwarancji
napełniony
nr EAN3277490187567
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Tłumik 18756 WALKER

Tłumik układu wydechowego tył (Dedykowany, dł.: 850mm) pasuje do: HONDA CIVIC V, CIVIC VI 1.5/1.6 10.91-02.01
numery OEM:
HONDA      18030S03E10
HONDA      18030SR3J40
HONDA      18307SR3J41

Zastosowanie Tłumik 18756 WALKER w samochodach:

Opinie Klientów o Tłumik 18756 WALKER:

Robert, Legnica
2022-10-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Tomasz, zgierz
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna
Stanisław, Marciszów
2025-10-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Tomasz, zgierz
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna
Adam, Wilcza
2020-05-26
 5/5
Wahałem się przed zakupem 22693 producenta to ale wszystko jest w porządku
Stanisław, Marciszów
2025-10-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Tłumik wydechowy


Tłumik to w zasadzie grupa kilku pokrewnych elementów wchodzących w skład układu wydechowego pojazdu. Jego głównym celem jest prawidłowe (zgodne z obowiązującymi normami) przetwarzanie spalin wydobywających się z silnika oraz redukowanie generowanego przy tym hałasu.

Producenci stosują różne rozwiązania. Liczba tłumików dobierana jest tak, aby zapewnić optymalną równowagę pomiędzy efektywnością pracy a kosztami produkcji i późniejszej eksploatacji.

Zwykle w układzie wydechowym stosuje się dwa albo trzy tłumiki wylotowe. Zazwyczaj są to tłumik przedni, środkowy i końcowy. Prócz tego w układzie występują: kolektor wylotowy, katalizator, rura wydechowa końcowa i inne.

Główną bolączką tych elementów jest zużycie wskutek postępującej korozji. Tłumik umiejscowiony jest pod podwoziem na zewnątrz pojazdu, w związku z tym, narażony jest na bardzo niekorzystne czynniki, takie jak stałe zawilgocenie, brud, sól (w warunkach zimowych) itp. Nie bez znaczenia są też uszkodzenia mechaniczne powstałe w kontakcie z podłożem.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.