Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ wydechowy » tłumik Ferrari ENZO FERRARI 6.0 (2002.10-2003.12) 660km » 19565 walker
wybrany samochód: 
Ferrari Enzo Ferrari 6.0 (2002.10-2003.12) 660km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Tłumik 19565 WALKER

19565 Tłumik WALKER
walker 19565
Tłumik 19565
19565
walker 19565 Tłumik
Tłumik 19565 walker
Tłumik 19565 walker
Tłumik 19565 walker
Tłumik 19565 walker
Tłumik 19565 walker
Tłumik 19565 walker
Tłumik 19565 walker

    Ocena:
5/5 (6 ocen)
numer części:

19565

dostawca:

WALKER

Status produktu: Normalny
Długość [mm]750
Ciężar [kg]10,630
Litera rozpoznawcza52
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającabez części do montażu
Gwarancja3 lata gwarancji
napełniony
nr EAN3277490195654
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Tłumik 19565 WALKER

Tłumik układu wydechowego tył (Dedykowany, dł.: 750mm) pasuje do: PEUGEOT 306 1.8/2.0 05.93-05.01
numery OEM:
PEUGEOT      172680
PEUGEOT      1726AX
PEUGEOT      1726FN
PEUGEOT      1726N0
zamienniki:
210572
brak
Klarius Group
210494
brak
Klarius Group
PG467K
brak
Klarius Group

Zastosowanie Tłumik 19565 WALKER w samochodach:

Opinie Klientów o Tłumik 19565 WALKER:

Adam, Wilcza
2020-05-26
 5/5
Wahałem się przed zakupem 22693 producenta to ale wszystko jest w porządku
Tomasz, zgierz
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna
Tomasz, zgierz
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna
Robert, Legnica
2022-10-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Stanisław, Marciszów
2025-10-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Stanisław, Marciszów
2025-10-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Tłumik wydechowy


Tłumik to w zasadzie grupa kilku pokrewnych elementów wchodzących w skład układu wydechowego pojazdu. Jego głównym celem jest prawidłowe (zgodne z obowiązującymi normami) przetwarzanie spalin wydobywających się z silnika oraz redukowanie generowanego przy tym hałasu.

Producenci stosują różne rozwiązania. Liczba tłumików dobierana jest tak, aby zapewnić optymalną równowagę pomiędzy efektywnością pracy a kosztami produkcji i późniejszej eksploatacji.

Zwykle w układzie wydechowym stosuje się dwa albo trzy tłumiki wylotowe. Zazwyczaj są to tłumik przedni, środkowy i końcowy. Prócz tego w układzie występują: kolektor wylotowy, katalizator, rura wydechowa końcowa i inne.

Główną bolączką tych elementów jest zużycie wskutek postępującej korozji. Tłumik umiejscowiony jest pod podwoziem na zewnątrz pojazdu, w związku z tym, narażony jest na bardzo niekorzystne czynniki, takie jak stałe zawilgocenie, brud, sól (w warunkach zimowych) itp. Nie bez znaczenia są też uszkodzenia mechaniczne powstałe w kontakcie z podłożem.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.