Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ wydechowy » tłumik Audi 100 C3 sedan (443, 444) 1.8 (1982.08-1987.12) 75km » 19591 walker
wybrany samochód: 
Audi 100 C3 Sedan (443, 444) 1.8 (1982.08-1987.12) 75km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Tłumik 19591 WALKER

19591 Tłumik WALKER
walker 19591
Tłumik 19591
19591
walker 19591 Tłumik
Tłumik 19591 walker
Tłumik 19591 walker
Tłumik 19591 walker

    Ocena:
5/5 (6 ocen)
numer części:

19591

producent:

WALKER

Status produktu: Artykuł wychodzący
Długość [mm]1200
Ciężar [kg]8,950
Litera rozpoznawcza64
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającabez części do montażu
Gwarancja3 lata gwarancji
napełniony
nr EAN3277490195913
Status produktu: Artykuł wychodzący

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Tłumik 19591 WALKER

Tłumik układu wydechowego tył (Dedykowany, dł.: 1200mm) pasuje do: RENAULT LAGUNA I 2.2D 11.93-03.01
numery OEM:
RENAULT      7700826038

Zastosowanie Tłumik 19591 WALKER w samochodach:

Opinie Klientów o Tłumik 19591 WALKER:

Tomasz, zgierz
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna
Tomasz, zgierz
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna
Stanisław, Marciszów
2025-10-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Adam, Wilcza
2020-05-26
 5/5
Wahałem się przed zakupem 22693 producenta to ale wszystko jest w porządku
Robert, Legnica
2022-10-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Stanisław, Marciszów
2025-10-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Tłumik wydechowy


Tłumik to w zasadzie grupa kilku pokrewnych elementów wchodzących w skład układu wydechowego pojazdu. Jego głównym celem jest prawidłowe (zgodne z obowiązującymi normami) przetwarzanie spalin wydobywających się z silnika oraz redukowanie generowanego przy tym hałasu.

Producenci stosują różne rozwiązania. Liczba tłumików dobierana jest tak, aby zapewnić optymalną równowagę pomiędzy efektywnością pracy a kosztami produkcji i późniejszej eksploatacji.

Zwykle w układzie wydechowym stosuje się dwa albo trzy tłumiki wylotowe. Zazwyczaj są to tłumik przedni, środkowy i końcowy. Prócz tego w układzie występują: kolektor wylotowy, katalizator, rura wydechowa końcowa i inne.

Główną bolączką tych elementów jest zużycie wskutek postępującej korozji. Tłumik umiejscowiony jest pod podwoziem na zewnątrz pojazdu, w związku z tym, narażony jest na bardzo niekorzystne czynniki, takie jak stałe zawilgocenie, brud, sól (w warunkach zimowych) itp. Nie bez znaczenia są też uszkodzenia mechaniczne powstałe w kontakcie z podłożem.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.