Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ wydechowy » tłumik Iveco DAILY III Furgon 35 C 14 (2004.09-2006.04) 136km » 21175 walker
wybrany samochód: 
Iveco Daily Iii Furgon 35 C 14 (2004.09-2006.04) 136km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Tłumik 21175 WALKER

21175 Tłumik WALKER
walker 21175
Tłumik 21175
21175
walker 21175 Tłumik
Tłumik 21175 walker
Tłumik 21175 walker
Tłumik 21175 walker

    Ocena:
5/5 (6 ocen)
numer części:

21175

dostawca:

WALKER

Status produktu: nie dostarczane więcej przez producenta
Długość [mm]1180
Ciężar [kg]8,320
Litera rozpoznawcza64
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającabez części do montażu
Gwarancja3 lata gwarancji
napełniony
nr EAN3277490211750
Status produktu: nie dostarczane więcej przez producenta

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Tłumik 21175 WALKER

TŁUMIK WALKER 21175 RENAULT LAGUNA 2.0I 103KW 09/95-
numery OEM:
RENAULT      7700832471
RENAULT      8200018233

Zastosowanie Tłumik 21175 WALKER w samochodach:

Opinie Klientów o Tłumik 21175 WALKER:

Stanisław, Marciszów
2025-10-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Stanisław, Marciszów
2025-10-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Adam, Wilcza
2020-05-26
 5/5
Wahałem się przed zakupem 22693 producenta to ale wszystko jest w porządku
Tomasz, zgierz
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna
Tomasz, zgierz
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna
Robert, Legnica
2022-10-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Tłumik wydechowy


Tłumik to w zasadzie grupa kilku pokrewnych elementów wchodzących w skład układu wydechowego pojazdu. Jego głównym celem jest prawidłowe (zgodne z obowiązującymi normami) przetwarzanie spalin wydobywających się z silnika oraz redukowanie generowanego przy tym hałasu.

Producenci stosują różne rozwiązania. Liczba tłumików dobierana jest tak, aby zapewnić optymalną równowagę pomiędzy efektywnością pracy a kosztami produkcji i późniejszej eksploatacji.

Zwykle w układzie wydechowym stosuje się dwa albo trzy tłumiki wylotowe. Zazwyczaj są to tłumik przedni, środkowy i końcowy. Prócz tego w układzie występują: kolektor wylotowy, katalizator, rura wydechowa końcowa i inne.

Główną bolączką tych elementów jest zużycie wskutek postępującej korozji. Tłumik umiejscowiony jest pod podwoziem na zewnątrz pojazdu, w związku z tym, narażony jest na bardzo niekorzystne czynniki, takie jak stałe zawilgocenie, brud, sól (w warunkach zimowych) itp. Nie bez znaczenia są też uszkodzenia mechaniczne powstałe w kontakcie z podłożem.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.