Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ wydechowy » tłumik Audi Q8 (4MN, 4MT) SQ8 quattro (2020.02-???) 507km » 21604 walker
wybrany samochód: 
Audi Q8 (4mn, 4mt) Sq8 Quattro (2020.02-???) 507km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Tłumik 21604 WALKER

21604 Tłumik WALKER
walker 21604
Tłumik 21604
21604
walker 21604 Tłumik
Tłumik 21604 walker
Tłumik 21604 walker
Tłumik 21604 walker

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
5/5 (6 ocen)
numer części:

21604

producent:

WALKER

Status produktu: Artykuł wychodzący
Długość [mm]580
Ciężar [kg]7,462
Litera rozpoznawcza52
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającabez części do montażu
Gwarancja3 lata gwarancji
napełniony
nr EAN3277490216045
Status produktu: Artykuł wychodzący

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Tłumik 21604 WALKER

Tłumik układu wydechowego tył (, dł.: 580mm) pasuje do: PEUGEOT 406
numery OEM:
PEUGEOT      1726AP
PEUGEOT      1726S4
PEUGEOT      1730PG
PEUGEOT      9677266580

Zastosowanie Tłumik 21604 WALKER w samochodach:

Opinie Klientów o Tłumik 21604 WALKER:

Tomasz, zgierz
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna
Tomasz, zgierz
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna
Stanisław, Marciszów
2025-10-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Robert, Legnica
2022-10-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Stanisław, Marciszów
2025-10-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Adam, Wilcza
2020-05-26
 5/5
Wahałem się przed zakupem 22693 producenta to ale wszystko jest w porządku

Tłumik wydechowy


Tłumik to w zasadzie grupa kilku pokrewnych elementów wchodzących w skład układu wydechowego pojazdu. Jego głównym celem jest prawidłowe (zgodne z obowiązującymi normami) przetwarzanie spalin wydobywających się z silnika oraz redukowanie generowanego przy tym hałasu.

Producenci stosują różne rozwiązania. Liczba tłumików dobierana jest tak, aby zapewnić optymalną równowagę pomiędzy efektywnością pracy a kosztami produkcji i późniejszej eksploatacji.

Zwykle w układzie wydechowym stosuje się dwa albo trzy tłumiki wylotowe. Zazwyczaj są to tłumik przedni, środkowy i końcowy. Prócz tego w układzie występują: kolektor wylotowy, katalizator, rura wydechowa końcowa i inne.

Główną bolączką tych elementów jest zużycie wskutek postępującej korozji. Tłumik umiejscowiony jest pod podwoziem na zewnątrz pojazdu, w związku z tym, narażony jest na bardzo niekorzystne czynniki, takie jak stałe zawilgocenie, brud, sól (w warunkach zimowych) itp. Nie bez znaczenia są też uszkodzenia mechaniczne powstałe w kontakcie z podłożem.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.