Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ wydechowy » tłumik Iveco S-WAY AS260S46P MY24 (2023-???) 460km » 22164 walker
wybrany samochód: 
Iveco S-way As260s46p My24 (2023-???) 460km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Tłumik 22164 WALKER

22164 Tłumik WALKER
walker 22164
Tłumik 22164
22164
walker 22164 Tłumik
Tłumik 22164 walker
Tłumik 22164 walker
Tłumik 22164 walker

    Ocena:
5/5 (6 ocen)
numer części:

22164

dostawca:

WALKER

Status produktu: nie dostarczane więcej przez producenta
zastąpiony przez 25257
Długość [mm]1760
Ciężar [kg]5,840
Litera rozpoznawcza66
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającabez części do montażu
Gwarancja3 lata gwarancji
napełniony
nr EAN3277490221643
Status produktu: nie dostarczane więcej przez producenta
zastąpiony przez 25257


opis e-autoparts.pl:
Uwaga - produkt może być niemożliwy do wysyłki ze względu na gabaryt. Przed złożeniem i opłaceniem zamówienia, prosimy o kontakt z obsługą sklepu celem weryfikacji możliwości wysyłki.

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Tłumik 22164 WALKER

Tłumik układu wydechowego środkowy pasuje do: OPEL AGILA 1.0 09.00-12.07
numery OEM:
OPEL      13204577
OPEL      24430563
OPEL      5852150
OPEL      5852480
VAUXHALL      13204577
VAUXHALL      24430563

Zastosowanie Tłumik 22164 WALKER w samochodach:

Opinie Klientów o Tłumik 22164 WALKER:

Robert, Legnica
2022-10-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Tomasz, zgierz
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna
Tomasz, zgierz
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna
Stanisław, Marciszów
2025-10-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Adam, Wilcza
2020-05-26
 5/5
Wahałem się przed zakupem 22693 producenta to ale wszystko jest w porządku
Stanisław, Marciszów
2025-10-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Tłumik wydechowy


Tłumik to w zasadzie grupa kilku pokrewnych elementów wchodzących w skład układu wydechowego pojazdu. Jego głównym celem jest prawidłowe (zgodne z obowiązującymi normami) przetwarzanie spalin wydobywających się z silnika oraz redukowanie generowanego przy tym hałasu.

Producenci stosują różne rozwiązania. Liczba tłumików dobierana jest tak, aby zapewnić optymalną równowagę pomiędzy efektywnością pracy a kosztami produkcji i późniejszej eksploatacji.

Zwykle w układzie wydechowym stosuje się dwa albo trzy tłumiki wylotowe. Zazwyczaj są to tłumik przedni, środkowy i końcowy. Prócz tego w układzie występują: kolektor wylotowy, katalizator, rura wydechowa końcowa i inne.

Główną bolączką tych elementów jest zużycie wskutek postępującej korozji. Tłumik umiejscowiony jest pod podwoziem na zewnątrz pojazdu, w związku z tym, narażony jest na bardzo niekorzystne czynniki, takie jak stałe zawilgocenie, brud, sól (w warunkach zimowych) itp. Nie bez znaczenia są też uszkodzenia mechaniczne powstałe w kontakcie z podłożem.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.