Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ wydechowy » tłumik Volkswagen LT 28-35 I Furgon (281-363) 2.4 TD (1992.06-1996.05) 95km » 22167 walker
wybrany samochód: 
Volkswagen Lt 28-35 I Furgon (281-363) 2.4 Td (1992.06-1996.05) 95km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Tłumik 22167 WALKER

22167 Tłumik WALKER
walker 22167
Tłumik 22167
22167
walker 22167 Tłumik
Tłumik 22167 walker
Tłumik 22167 walker
Tłumik 22167 walker

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
5/5 (6 ocen)
numer części:

22167

producent:

WALKER

Status produktu: Normalny
Długość [mm]830
Ciężar [kg]4,500
Litera rozpoznawcza52
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającabez części do montażu
Gwarancja3 lata gwarancji
napełniony
nr EAN3277490221674
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Tłumik 22167 WALKER

Tłumik układu wydechowego tył pasuje do: TOYOTA YARIS 1.0/1.3 04.99-09.05
numery OEM:
TOYOTA      174300J010
TOYOTA      174300J020
TOYOTA      1743023020
TOYOTA      17430YZZ5U

Zastosowanie Tłumik 22167 WALKER w samochodach:

Opinie Klientów o Tłumik 22167 WALKER:

Tomasz, zgierz
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna
Robert, Legnica
2022-10-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Tomasz, zgierz
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna
Stanisław, Marciszów
2025-10-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Stanisław, Marciszów
2025-10-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Adam, Wilcza
2020-05-26
 5/5
Wahałem się przed zakupem 22693 producenta to ale wszystko jest w porządku

Tłumik wydechowy


Tłumik to w zasadzie grupa kilku pokrewnych elementów wchodzących w skład układu wydechowego pojazdu. Jego głównym celem jest prawidłowe (zgodne z obowiązującymi normami) przetwarzanie spalin wydobywających się z silnika oraz redukowanie generowanego przy tym hałasu.

Producenci stosują różne rozwiązania. Liczba tłumików dobierana jest tak, aby zapewnić optymalną równowagę pomiędzy efektywnością pracy a kosztami produkcji i późniejszej eksploatacji.

Zwykle w układzie wydechowym stosuje się dwa albo trzy tłumiki wylotowe. Zazwyczaj są to tłumik przedni, środkowy i końcowy. Prócz tego w układzie występują: kolektor wylotowy, katalizator, rura wydechowa końcowa i inne.

Główną bolączką tych elementów jest zużycie wskutek postępującej korozji. Tłumik umiejscowiony jest pod podwoziem na zewnątrz pojazdu, w związku z tym, narażony jest na bardzo niekorzystne czynniki, takie jak stałe zawilgocenie, brud, sól (w warunkach zimowych) itp. Nie bez znaczenia są też uszkodzenia mechaniczne powstałe w kontakcie z podłożem.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.