Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ wydechowy » tłumik Opel ASTRA H GTC (A04) 1.9 CDTi 16V (L08) (2005.03-2010.10) 120km » 22401 walker
wybrany samochód: 
Opel Astra H Gtc (a04) 1.9 Cdti 16v (l08) (2005.03-2010.10) 120km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Tłumik 22401 WALKER

22401 Tłumik WALKER
walker 22401
Tłumik 22401
22401
walker 22401 Tłumik
Tłumik 22401 walker
Tłumik 22401 walker
Tłumik 22401 walker

    Ocena:
5/5 (6 ocen)
numer części:

22401

dostawca:

WALKER

Status produktu: Normalny
Długość [mm]1160
Ciężar [kg]6,770
Litera rozpoznawcza53
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającabez części do montażu
Gwarancja3 lata gwarancji
napełniony
nr EAN3277490224019
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Tłumik 22401 WALKER

Tłumik układu wydechowego tył (Dedykowany, dł.: 1160mm) pasuje do: RENAULT KANGOO, KANGOO EXPRESS 1.5D/1.9D 02.00-
numery OEM:
RENAULT      7700314324
RENAULT      8200261265
RENAULT      8671020554

Zastosowanie Tłumik 22401 WALKER w samochodach:

Opinie Klientów o Tłumik 22401 WALKER:

Tomasz, zgierz
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna
Stanisław, Marciszów
2025-10-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Stanisław, Marciszów
2025-10-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Robert, Legnica
2022-10-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Adam, Wilcza
2020-05-26
 5/5
Wahałem się przed zakupem 22693 producenta to ale wszystko jest w porządku
Tomasz, zgierz
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna

Tłumik wydechowy


Tłumik to w zasadzie grupa kilku pokrewnych elementów wchodzących w skład układu wydechowego pojazdu. Jego głównym celem jest prawidłowe (zgodne z obowiązującymi normami) przetwarzanie spalin wydobywających się z silnika oraz redukowanie generowanego przy tym hałasu.

Producenci stosują różne rozwiązania. Liczba tłumików dobierana jest tak, aby zapewnić optymalną równowagę pomiędzy efektywnością pracy a kosztami produkcji i późniejszej eksploatacji.

Zwykle w układzie wydechowym stosuje się dwa albo trzy tłumiki wylotowe. Zazwyczaj są to tłumik przedni, środkowy i końcowy. Prócz tego w układzie występują: kolektor wylotowy, katalizator, rura wydechowa końcowa i inne.

Główną bolączką tych elementów jest zużycie wskutek postępującej korozji. Tłumik umiejscowiony jest pod podwoziem na zewnątrz pojazdu, w związku z tym, narażony jest na bardzo niekorzystne czynniki, takie jak stałe zawilgocenie, brud, sól (w warunkach zimowych) itp. Nie bez znaczenia są też uszkodzenia mechaniczne powstałe w kontakcie z podłożem.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.