Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ wydechowy » tłumik Renault MEGANE Scénic (JA0/1_) 1.4 i (JA0E) (1997.01-1999.09) 75km » 22628 walker
wybrany samochód: 
Renault Megane Scénic (ja0/1_) 1.4 I (ja0e) (1997.01-1999.09) 75km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Tłumik 22628 WALKER

22628 Tłumik WALKER
walker 22628
Tłumik 22628
22628
walker 22628 Tłumik
Tłumik 22628 walker
Tłumik 22628 walker
Tłumik 22628 walker

    Ocena:
5/5 (6 ocen)
numer części:

22628

dostawca:

WALKER

Status produktu: Normalny
Długość [mm]920
Ciężar [kg]5,500
Litera rozpoznawcza52
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającabez części do montażu
Gwarancja3 lata gwarancji
napełniony
nr EAN3277490226280
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Tłumik 22628 WALKER

Tłumik układu wydechowego tył (Dedykowany, dł.: 920mm) pasuje do: MAZDA PREMACY 1.9 07.99-03.05
numery OEM:
MAZDA      FP5040100B
MAZDA      FP5040100C
MAZDA      FP6740100
MAZDA      FSG340100A

Zastosowanie Tłumik 22628 WALKER w samochodach:

Opinie Klientów o Tłumik 22628 WALKER:

Adam, Wilcza
2020-05-26
 5/5
Wahałem się przed zakupem 22693 producenta to ale wszystko jest w porządku
Tomasz, zgierz
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna
Robert, Legnica
2022-10-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Stanisław, Marciszów
2025-10-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Tomasz, zgierz
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna
Stanisław, Marciszów
2025-10-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Tłumik wydechowy


Tłumik to w zasadzie grupa kilku pokrewnych elementów wchodzących w skład układu wydechowego pojazdu. Jego głównym celem jest prawidłowe (zgodne z obowiązującymi normami) przetwarzanie spalin wydobywających się z silnika oraz redukowanie generowanego przy tym hałasu.

Producenci stosują różne rozwiązania. Liczba tłumików dobierana jest tak, aby zapewnić optymalną równowagę pomiędzy efektywnością pracy a kosztami produkcji i późniejszej eksploatacji.

Zwykle w układzie wydechowym stosuje się dwa albo trzy tłumiki wylotowe. Zazwyczaj są to tłumik przedni, środkowy i końcowy. Prócz tego w układzie występują: kolektor wylotowy, katalizator, rura wydechowa końcowa i inne.

Główną bolączką tych elementów jest zużycie wskutek postępującej korozji. Tłumik umiejscowiony jest pod podwoziem na zewnątrz pojazdu, w związku z tym, narażony jest na bardzo niekorzystne czynniki, takie jak stałe zawilgocenie, brud, sól (w warunkach zimowych) itp. Nie bez znaczenia są też uszkodzenia mechaniczne powstałe w kontakcie z podłożem.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.