Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ wydechowy » tłumik Mazda RX-8 (SE, FE) 1.3 (FE103, SE3P) (2003.10-2012.06) 192km » 22725 walker
wybrany samochód: 
Mazda Rx-8 (se, Fe) 1.3 (fe103, Se3p) (2003.10-2012.06) 192km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Tłumik 22725 WALKER

22725 Tłumik WALKER
walker 22725
Tłumik 22725
22725
walker 22725 Tłumik

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
5/5 (6 ocen)
numer części:

22725

producent:

WALKER

Status produktu: Normalny
Długość [mm]810
Ciężar [kg]5,155
Litera rozpoznawcza52
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającabez części do montażu
Gwarancja3 lata gwarancji
napełniony
nr EAN3277490227256
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Tłumik 22725 WALKER

Tłumik układu wydechowego tył (Dedykowany, dł.: 810mm) pasuje do: FIAT 500, 500 C, PANDA, PANDA/HATCHBACK 1.3D/1.4 09.03-
numery OEM:
FIAT      46817654
FIAT      51816860
FIAT      51873785
FIAT      51888480
FIAT      51915454
FIAT      51930862
FIAT      52054608
zamienniki:
FT790B
brak
Klarius Group
03.903.84
brak
EBERSPÄCHER

Zastosowanie Tłumik 22725 WALKER w samochodach:

Opinie Klientów o Tłumik 22725 WALKER:

Tomasz, zgierz
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna
Stanisław, Marciszów
2025-10-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Robert, Legnica
2022-10-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Adam, Wilcza
2020-05-26
 5/5
Wahałem się przed zakupem 22693 producenta to ale wszystko jest w porządku
Stanisław, Marciszów
2025-10-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Tomasz, zgierz
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna

Tłumik wydechowy


Tłumik to w zasadzie grupa kilku pokrewnych elementów wchodzących w skład układu wydechowego pojazdu. Jego głównym celem jest prawidłowe (zgodne z obowiązującymi normami) przetwarzanie spalin wydobywających się z silnika oraz redukowanie generowanego przy tym hałasu.

Producenci stosują różne rozwiązania. Liczba tłumików dobierana jest tak, aby zapewnić optymalną równowagę pomiędzy efektywnością pracy a kosztami produkcji i późniejszej eksploatacji.

Zwykle w układzie wydechowym stosuje się dwa albo trzy tłumiki wylotowe. Zazwyczaj są to tłumik przedni, środkowy i końcowy. Prócz tego w układzie występują: kolektor wylotowy, katalizator, rura wydechowa końcowa i inne.

Główną bolączką tych elementów jest zużycie wskutek postępującej korozji. Tłumik umiejscowiony jest pod podwoziem na zewnątrz pojazdu, w związku z tym, narażony jest na bardzo niekorzystne czynniki, takie jak stałe zawilgocenie, brud, sól (w warunkach zimowych) itp. Nie bez znaczenia są też uszkodzenia mechaniczne powstałe w kontakcie z podłożem.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.