Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ wydechowy » tłumik Audi 100 C4 Avant (4A5) 2.3 E (1991.09-1994.07) 133km » 22763 walker
wybrany samochód: 
Audi 100 C4 Avant (4a5) 2.3 E (1991.09-1994.07) 133km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Tłumik 22763 WALKER

22763 Tłumik WALKER
walker 22763
Tłumik 22763
22763
walker 22763 Tłumik
Tłumik 22763 walker
Tłumik 22763 walker
Tłumik 22763 walker

    Ocena:
5/5 (6 ocen)
numer części:

22763

dostawca:

WALKER

Status produktu: Normalny
Długość [mm]1220
Ciężar [kg]9,230
Litera rozpoznawcza64
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającabez części do montażu
Gwarancja3 lata gwarancji
napełniony
nr EAN3277490227638
Status produktu: Normalny


opis e-autoparts.pl:
Uwaga - produkt może być niemożliwy do wysyłki ze względu na gabaryt. Przed złożeniem i opłaceniem zamówienia, prosimy o kontakt z obsługą sklepu celem weryfikacji możliwości wysyłki.

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Tłumik 22763 WALKER

Tłumik układu wydechowego środkowy pasuje do: FORD TRANSIT 2.4D 01.00-05.06
numery OEM:
FORD      1518349
FORD      4055987
FORD      4173276
FORD      4797519
FORD      MEYC1J5D259M1A
FORD      YC155K254MC
FORD      YC155K254ME
FORD      YC155K254MF

Zastosowanie Tłumik 22763 WALKER w samochodach:

Opinie Klientów o Tłumik 22763 WALKER:

Robert, Legnica
2022-10-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Stanisław, Marciszów
2025-10-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Tomasz, zgierz
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna
Tomasz, zgierz
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna
Stanisław, Marciszów
2025-10-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Adam, Wilcza
2020-05-26
 5/5
Wahałem się przed zakupem 22693 producenta to ale wszystko jest w porządku

Tłumik wydechowy


Tłumik to w zasadzie grupa kilku pokrewnych elementów wchodzących w skład układu wydechowego pojazdu. Jego głównym celem jest prawidłowe (zgodne z obowiązującymi normami) przetwarzanie spalin wydobywających się z silnika oraz redukowanie generowanego przy tym hałasu.

Producenci stosują różne rozwiązania. Liczba tłumików dobierana jest tak, aby zapewnić optymalną równowagę pomiędzy efektywnością pracy a kosztami produkcji i późniejszej eksploatacji.

Zwykle w układzie wydechowym stosuje się dwa albo trzy tłumiki wylotowe. Zazwyczaj są to tłumik przedni, środkowy i końcowy. Prócz tego w układzie występują: kolektor wylotowy, katalizator, rura wydechowa końcowa i inne.

Główną bolączką tych elementów jest zużycie wskutek postępującej korozji. Tłumik umiejscowiony jest pod podwoziem na zewnątrz pojazdu, w związku z tym, narażony jest na bardzo niekorzystne czynniki, takie jak stałe zawilgocenie, brud, sól (w warunkach zimowych) itp. Nie bez znaczenia są też uszkodzenia mechaniczne powstałe w kontakcie z podłożem.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.