Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ wydechowy » tłumik » 23231 walker

Tłumik 23231 WALKER

23231 Tłumik WALKER
walker 23231
Tłumik 23231
23231
walker 23231 Tłumik
Tłumik 23231 walker
Tłumik 23231 walker
Tłumik 23231 walker
Tłumik 23231 walker

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
5/5 (6 ocen)
numer części:

23231

producent:

WALKER

Długość [mm] 1300
Ciężar [kg] 10,260
Litera rozpoznawcza 53
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez części do montażu
Gwarancja 3 lata gwarancji
napełniony 
nr EAN 3277490232311

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Tłumik 23231 WALKER

Tłumik układu wydechowego tył pasuje do: AUDI A3, SEAT LEON, VW GOLF IV, NEW BEETLE 1.6/1.8/2.0 09.96-10.10
numery OEM:
AUDI      1J6253609AR
AUDI      1J6253609CR
AUDI      1J6253609H
AUDI      JZW253609AB
SEAT      1M6253609
SEAT      1M6253609M
VOLKSWAGEN      1J6253609AR
VOLKSWAGEN      1J6253609CR
VOLKSWAGEN      1J6253609H
VOLKSWAGEN      JZW253609AB
zamienniki:
AU232V
brak
Klarius Group
AU402V
brak
Klarius Group
220905
brak
Klarius Group
240603
brak
Klarius Group
03.079
brak
ASMET

Zastosowanie Tłumik 23231 WALKER w samochodach:

Opinie Klientów o Tłumik 23231 WALKER:

Tomasz, zgierz
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna
Stanisław, Marciszów
2025-10-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Adam, Wilcza
2020-05-26
 5/5
Wahałem się przed zakupem 22693 producenta to ale wszystko jest w porządku
Tomasz, zgierz
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna
Robert, Legnica
2022-10-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Stanisław, Marciszów
2025-10-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Tłumik wydechowy


Tłumik to w zasadzie grupa kilku pokrewnych elementów wchodzących w skład układu wydechowego pojazdu. Jego głównym celem jest prawidłowe (zgodne z obowiązującymi normami) przetwarzanie spalin wydobywających się z silnika oraz redukowanie generowanego przy tym hałasu.

Producenci stosują różne rozwiązania. Liczba tłumików dobierana jest tak, aby zapewnić optymalną równowagę pomiędzy efektywnością pracy a kosztami produkcji i późniejszej eksploatacji.

Zwykle w układzie wydechowym stosuje się dwa albo trzy tłumiki wylotowe. Zazwyczaj są to tłumik przedni, środkowy i końcowy. Prócz tego w układzie występują: kolektor wylotowy, katalizator, rura wydechowa końcowa i inne.

Główną bolączką tych elementów jest zużycie wskutek postępującej korozji. Tłumik umiejscowiony jest pod podwoziem na zewnątrz pojazdu, w związku z tym, narażony jest na bardzo niekorzystne czynniki, takie jak stałe zawilgocenie, brud, sól (w warunkach zimowych) itp. Nie bez znaczenia są też uszkodzenia mechaniczne powstałe w kontakcie z podłożem.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.