Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ wydechowy » tłumik Bmw 7 (E65, E66, E67) 730 d (2003.09-2008.08) 211km » 23322 walker
wybrany samochód: 
Bmw 7 (e65, E66, E67) 730 D (2003.09-2008.08) 211km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Tłumik 23322 WALKER

23322 Tłumik WALKER
walker 23322
Tłumik 23322
23322
walker 23322 Tłumik
Tłumik 23322 walker
Tłumik 23322 walker
Tłumik 23322 walker

    Ocena:
5/5 (6 ocen)
numer części:

23322

dostawca:

WALKER

Status produktu: Normalny
Długość [mm]1280
Ciężar [kg]6,119
Litera rozpoznawcza53
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającabez części do montażu
Gwarancja3 lata gwarancji
napełniony
nr EAN3277490233226
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Tłumik 23322 WALKER

Tłumik układu wydechowego tył pasuje do: SEAT CORDOBA, SKODA FABIA I, FABIA I PRAKTIK 1.2 07.01-03.08
numery OEM:
SEAT      6Q9253609J
SKODA      6Q9253609J
SKODA      6Y9253609B

Zastosowanie Tłumik 23322 WALKER w samochodach:

Opinie Klientów o Tłumik 23322 WALKER:

Adam, Wilcza
2020-05-26
 5/5
Wahałem się przed zakupem 22693 producenta to ale wszystko jest w porządku
Robert, Legnica
2022-10-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Tomasz, zgierz
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna
Stanisław, Marciszów
2025-10-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Tomasz, zgierz
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna
Stanisław, Marciszów
2025-10-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Tłumik wydechowy


Tłumik to w zasadzie grupa kilku pokrewnych elementów wchodzących w skład układu wydechowego pojazdu. Jego głównym celem jest prawidłowe (zgodne z obowiązującymi normami) przetwarzanie spalin wydobywających się z silnika oraz redukowanie generowanego przy tym hałasu.

Producenci stosują różne rozwiązania. Liczba tłumików dobierana jest tak, aby zapewnić optymalną równowagę pomiędzy efektywnością pracy a kosztami produkcji i późniejszej eksploatacji.

Zwykle w układzie wydechowym stosuje się dwa albo trzy tłumiki wylotowe. Zazwyczaj są to tłumik przedni, środkowy i końcowy. Prócz tego w układzie występują: kolektor wylotowy, katalizator, rura wydechowa końcowa i inne.

Główną bolączką tych elementów jest zużycie wskutek postępującej korozji. Tłumik umiejscowiony jest pod podwoziem na zewnątrz pojazdu, w związku z tym, narażony jest na bardzo niekorzystne czynniki, takie jak stałe zawilgocenie, brud, sól (w warunkach zimowych) itp. Nie bez znaczenia są też uszkodzenia mechaniczne powstałe w kontakcie z podłożem.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.