Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ wydechowy » tłumik Volkswagen LT 28-35 I Furgon (281-363) 2.4 TD (1992.06-1996.05) 95km » 23334 walker
wybrany samochód: 
Volkswagen Lt 28-35 I Furgon (281-363) 2.4 Td (1992.06-1996.05) 95km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Tłumik 23334 WALKER

23334 Tłumik WALKER
walker 23334
Tłumik 23334
23334
walker 23334 Tłumik
Tłumik 23334 walker
Tłumik 23334 walker
Tłumik 23334 walker
Tłumik 23334 walker

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
5/5 (6 ocen)
numer części:

23334

producent:

WALKER

Status produktu: nie dostarczane więcej przez producenta
Długość [mm]1180
Ciężar [kg]6,828
Litera rozpoznawcza53
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającabez części do montażu
Gwarancja3 lata gwarancji
napełniony
nr EAN3277490233349
Status produktu: nie dostarczane więcej przez producenta

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Tłumik 23334 WALKER

Tłumik układu wydechowego tył SEAT IBIZA III; SKODA FABIA I, FABIA II; VW POLO 1.9D 01.00-03.10
numery OEM:
SEAT      6Q6253609BJ
SKODA      6Q6253609BJ
VOLKSWAGEN      6Q6253609BJ

Zastosowanie Tłumik 23334 WALKER w samochodach:

Opinie Klientów o Tłumik 23334 WALKER:

Stanisław, Marciszów
2025-10-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Adam, Wilcza
2020-05-26
 5/5
Wahałem się przed zakupem 22693 producenta to ale wszystko jest w porządku
Stanisław, Marciszów
2025-10-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Robert, Legnica
2022-10-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Tomasz, zgierz
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna
Tomasz, zgierz
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna

Tłumik wydechowy


Tłumik to w zasadzie grupa kilku pokrewnych elementów wchodzących w skład układu wydechowego pojazdu. Jego głównym celem jest prawidłowe (zgodne z obowiązującymi normami) przetwarzanie spalin wydobywających się z silnika oraz redukowanie generowanego przy tym hałasu.

Producenci stosują różne rozwiązania. Liczba tłumików dobierana jest tak, aby zapewnić optymalną równowagę pomiędzy efektywnością pracy a kosztami produkcji i późniejszej eksploatacji.

Zwykle w układzie wydechowym stosuje się dwa albo trzy tłumiki wylotowe. Zazwyczaj są to tłumik przedni, środkowy i końcowy. Prócz tego w układzie występują: kolektor wylotowy, katalizator, rura wydechowa końcowa i inne.

Główną bolączką tych elementów jest zużycie wskutek postępującej korozji. Tłumik umiejscowiony jest pod podwoziem na zewnątrz pojazdu, w związku z tym, narażony jest na bardzo niekorzystne czynniki, takie jak stałe zawilgocenie, brud, sól (w warunkach zimowych) itp. Nie bez znaczenia są też uszkodzenia mechaniczne powstałe w kontakcie z podłożem.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.