Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ wydechowy » tłumik Fiat ULYSSE (179_) 2.0 JTD (2003.05-2006.08) 107km » 23353 walker
wybrany samochód: 
Fiat Ulysse (179_) 2.0 Jtd (2003.05-2006.08) 107km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Tłumik 23353 WALKER

23353 Tłumik WALKER
walker 23353
Tłumik 23353
23353
walker 23353 Tłumik
Tłumik 23353 walker
Tłumik 23353 walker
Tłumik 23353 walker
Tłumik 23353 walker
Tłumik 23353 walker

    Ocena:
5/5 (6 ocen)
numer części:

23353

dostawca:

WALKER

Status produktu: Normalny
Długość [mm]1070
Ciężar [kg]7,000
Litera rozpoznawcza53
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającabez części do montażu
Gwarancja3 lata gwarancji
napełniony
nr EAN3277490233530
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Tłumik 23353 WALKER

Tłumik układu wydechowego tył pasuje do: OPEL CORSA D, CORSA D/HATCHBACK 1.2/1.2LPG 07.06-08.14
numery OEM:
OPEL      13220779
OPEL      5852678
VAUXHALL      13220779

Zastosowanie Tłumik 23353 WALKER w samochodach:

Opinie Klientów o Tłumik 23353 WALKER:

Stanisław, Marciszów
2025-10-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Tomasz, zgierz
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna
Tomasz, zgierz
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna
Stanisław, Marciszów
2025-10-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Robert, Legnica
2022-10-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Adam, Wilcza
2020-05-26
 5/5
Wahałem się przed zakupem 22693 producenta to ale wszystko jest w porządku

Tłumik wydechowy


Tłumik to w zasadzie grupa kilku pokrewnych elementów wchodzących w skład układu wydechowego pojazdu. Jego głównym celem jest prawidłowe (zgodne z obowiązującymi normami) przetwarzanie spalin wydobywających się z silnika oraz redukowanie generowanego przy tym hałasu.

Producenci stosują różne rozwiązania. Liczba tłumików dobierana jest tak, aby zapewnić optymalną równowagę pomiędzy efektywnością pracy a kosztami produkcji i późniejszej eksploatacji.

Zwykle w układzie wydechowym stosuje się dwa albo trzy tłumiki wylotowe. Zazwyczaj są to tłumik przedni, środkowy i końcowy. Prócz tego w układzie występują: kolektor wylotowy, katalizator, rura wydechowa końcowa i inne.

Główną bolączką tych elementów jest zużycie wskutek postępującej korozji. Tłumik umiejscowiony jest pod podwoziem na zewnątrz pojazdu, w związku z tym, narażony jest na bardzo niekorzystne czynniki, takie jak stałe zawilgocenie, brud, sól (w warunkach zimowych) itp. Nie bez znaczenia są też uszkodzenia mechaniczne powstałe w kontakcie z podłożem.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.