Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ wydechowy » tłumik Toyota SUPRA (DB_) 2.0 (DB82, DB81, DB86) (2019.06-???) 197km » 23568 walker
wybrany samochód: 
Toyota Supra (db_) 2.0 (db82, Db81, Db86) (2019.06-???) 197km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Tłumik 23568 WALKER

23568 Tłumik WALKER
walker 23568
Tłumik 23568
23568

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
5/5 (6 ocen)
numer części:

23568

producent:

WALKER

Status produktu: Normalny
Długość [mm]1310
Ciężar [kg]8,480
Litera rozpoznawcza64
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającabez części do montażu
Gwarancja3 lata gwarancji
napełniony
nr EAN3277490235688
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Tłumik 23568 WALKER

Tłumik układu wydechowego tył (Dedykowany, dł.: 1310mm) pasuje do: AUDI A3, VW GOLF IV, NEW BEETLE 1.8-2.3 12.96-10.10
numery OEM:
AUDI      1J6253609CC
AUDI      1J6253609J
AUDI      1J6253609S
VOLKSWAGEN      1J6253609CB
VOLKSWAGEN      1J6253609CC
VOLKSWAGEN      1J6253609J
VOLKSWAGEN      1J6253609S
zamienniki:
AU410H
brak
Klarius Group
AU234Q
brak
Klarius Group
240605
brak
Klarius Group
220906
brak
Klarius Group

Zastosowanie Tłumik 23568 WALKER w samochodach:

Opinie Klientów o Tłumik 23568 WALKER:

Adam, Wilcza
2020-05-26
 5/5
Wahałem się przed zakupem 22693 producenta to ale wszystko jest w porządku
Tomasz, zgierz
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna
Tomasz, zgierz
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna
Robert, Legnica
2022-10-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Stanisław, Marciszów
2025-10-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Stanisław, Marciszów
2025-10-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Tłumik wydechowy


Tłumik to w zasadzie grupa kilku pokrewnych elementów wchodzących w skład układu wydechowego pojazdu. Jego głównym celem jest prawidłowe (zgodne z obowiązującymi normami) przetwarzanie spalin wydobywających się z silnika oraz redukowanie generowanego przy tym hałasu.

Producenci stosują różne rozwiązania. Liczba tłumików dobierana jest tak, aby zapewnić optymalną równowagę pomiędzy efektywnością pracy a kosztami produkcji i późniejszej eksploatacji.

Zwykle w układzie wydechowym stosuje się dwa albo trzy tłumiki wylotowe. Zazwyczaj są to tłumik przedni, środkowy i końcowy. Prócz tego w układzie występują: kolektor wylotowy, katalizator, rura wydechowa końcowa i inne.

Główną bolączką tych elementów jest zużycie wskutek postępującej korozji. Tłumik umiejscowiony jest pod podwoziem na zewnątrz pojazdu, w związku z tym, narażony jest na bardzo niekorzystne czynniki, takie jak stałe zawilgocenie, brud, sól (w warunkach zimowych) itp. Nie bez znaczenia są też uszkodzenia mechaniczne powstałe w kontakcie z podłożem.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.