Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ wydechowy » tłumik Volvo V60 I (155) T5 (2010.09-2014.12) 241km » 70574 walker
wybrany samochód: 
Volvo V60 I (155) T5 (2010.09-2014.12) 241km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Tłumik 70574 WALKER

70574 Tłumik WALKER
walker 70574
Tłumik 70574
70574
walker 70574 Tłumik
Tłumik 70574 walker
Tłumik 70574 walker
Tłumik 70574 walker
Tłumik 70574 walker

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
5/5 (6 ocen)
numer części:

70574

producent:

WALKER

Status produktu: nie dostarczane więcej przez producenta
Długość [mm]1800
Ciężar [kg]5,970
Litera rozpoznawcza66
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającabez części do montażu
Gwarancja3 lata gwarancji
napełniony
nr EAN3277490705747
Status produktu: nie dostarczane więcej przez producenta

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Tłumik 70574 WALKER

TŁUMIK WALKER 70574 VW POLO 1.0 / 1.3 CLASSIC 08/84-07/92
numery OEM:
VOLKSWAGEN      873253609B
VOLKSWAGEN      873253609J
zamienniki:

Zastosowanie Tłumik 70574 WALKER w samochodach:

Opinie Klientów o Tłumik 70574 WALKER:

Stanisław, Marciszów
2025-10-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Stanisław, Marciszów
2025-10-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Tomasz, zgierz
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna
Robert, Legnica
2022-10-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Tomasz, zgierz
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna
Adam, Wilcza
2020-05-26
 5/5
Wahałem się przed zakupem 22693 producenta to ale wszystko jest w porządku

Tłumik wydechowy


Tłumik to w zasadzie grupa kilku pokrewnych elementów wchodzących w skład układu wydechowego pojazdu. Jego głównym celem jest prawidłowe (zgodne z obowiązującymi normami) przetwarzanie spalin wydobywających się z silnika oraz redukowanie generowanego przy tym hałasu.

Producenci stosują różne rozwiązania. Liczba tłumików dobierana jest tak, aby zapewnić optymalną równowagę pomiędzy efektywnością pracy a kosztami produkcji i późniejszej eksploatacji.

Zwykle w układzie wydechowym stosuje się dwa albo trzy tłumiki wylotowe. Zazwyczaj są to tłumik przedni, środkowy i końcowy. Prócz tego w układzie występują: kolektor wylotowy, katalizator, rura wydechowa końcowa i inne.

Główną bolączką tych elementów jest zużycie wskutek postępującej korozji. Tłumik umiejscowiony jest pod podwoziem na zewnątrz pojazdu, w związku z tym, narażony jest na bardzo niekorzystne czynniki, takie jak stałe zawilgocenie, brud, sól (w warunkach zimowych) itp. Nie bez znaczenia są też uszkodzenia mechaniczne powstałe w kontakcie z podłożem.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.