Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ wydechowy » tłumik Fiat TALENTO Autobus (296_) 1.6 D (2016.06-???) 95km » 71000 walker
wybrany samochód: 
Fiat Talento Autobus (296_) 1.6 D (2016.06-???) 95km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Tłumik 71000 WALKER

71000 Tłumik WALKER
walker 71000
Tłumik 71000
71000
walker 71000 Tłumik
Tłumik 71000 walker
Tłumik 71000 walker
Tłumik 71000 walker

    Ocena:
5/5 (6 ocen)
numer części:

71000

dostawca:

WALKER

Status produktu: Normalny
Długość [mm]670
Ciężar [kg]4,810
Litera rozpoznawcza62
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającabez części do montażu
Gwarancja3 lata gwarancji
napełniony
nr EAN3277490710000
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Tłumik 71000 WALKER

Tłumik układu wydechowego tył pasuje do: FORD FOCUS I 1.6/1.6ALK 10.98-11.04
numery OEM:
FORD      1061964
FORD      1065249
FORD      1067446
FORD      1067478
FORD      1121647
FORD      1230587
FORD      1230843
FORD      1256571
FORD      1308589
FORD      1341333
FORD      1459694
FORD      2S415K244BA
FORD      98AB5K244ADH
FORD      98AB5K244ADK
FORD      98AB5K244ADL
FORD      98AB5K244ADM
FORD      AM98AB5K244A1DM
FORD      AM98AB5K244ADM

Zastosowanie Tłumik 71000 WALKER w samochodach:

Opinie Klientów o Tłumik 71000 WALKER:

Adam, Wilcza
2020-05-26
 5/5
Wahałem się przed zakupem 22693 producenta to ale wszystko jest w porządku
Stanisław, Marciszów
2025-10-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Robert, Legnica
2022-10-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Tomasz, zgierz
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna
Stanisław, Marciszów
2025-10-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Tomasz, zgierz
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna

Tłumik wydechowy


Tłumik to w zasadzie grupa kilku pokrewnych elementów wchodzących w skład układu wydechowego pojazdu. Jego głównym celem jest prawidłowe (zgodne z obowiązującymi normami) przetwarzanie spalin wydobywających się z silnika oraz redukowanie generowanego przy tym hałasu.

Producenci stosują różne rozwiązania. Liczba tłumików dobierana jest tak, aby zapewnić optymalną równowagę pomiędzy efektywnością pracy a kosztami produkcji i późniejszej eksploatacji.

Zwykle w układzie wydechowym stosuje się dwa albo trzy tłumiki wylotowe. Zazwyczaj są to tłumik przedni, środkowy i końcowy. Prócz tego w układzie występują: kolektor wylotowy, katalizator, rura wydechowa końcowa i inne.

Główną bolączką tych elementów jest zużycie wskutek postępującej korozji. Tłumik umiejscowiony jest pod podwoziem na zewnątrz pojazdu, w związku z tym, narażony jest na bardzo niekorzystne czynniki, takie jak stałe zawilgocenie, brud, sól (w warunkach zimowych) itp. Nie bez znaczenia są też uszkodzenia mechaniczne powstałe w kontakcie z podłożem.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.