Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ wydechowy » tłumik » 71005 walker

Tłumik 71005 WALKER

71005 Tłumik WALKER
walker 71005
Tłumik 71005
71005
walker 71005 Tłumik
Tłumik 71005 walker
Tłumik 71005 walker
Tłumik 71005 walker

    Ocena:
5/5 (6 ocen)
numer części:

71005

dostawca:

WALKER

Długość [mm] 670
Ciężar [kg] 4,800
Litera rozpoznawcza 62
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez części do montażu
Gwarancja 3 lata gwarancji
napełniony 
nr EAN 3277490710055

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Tłumik 71005 WALKER

Tłumik układu wydechowego tył (Dedykowany, dł.: 670mm) pasuje do: FORD FOCUS I 1.8/1.8LPG 10.98-11.04
numery OEM:
FORD      1061975
FORD      1067724
FORD      1067732
FORD      1121698
FORD      1230591
FORD      1308596
FORD      1341338
FORD      1459782
FORD      98AB5K244AMC
FORD      98AB5K244GH
FORD      98AB5K244GJ
FORD      98AB5K244GK
FORD      98AB5K244GL
FORD      AM98AB5K244G1L
FORD      AM98AB5K244GL

Zastosowanie Tłumik 71005 WALKER w samochodach:

Opinie Klientów o Tłumik 71005 WALKER:

Stanisław, Marciszów
2025-10-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Adam, Wilcza
2020-05-26
 5/5
Wahałem się przed zakupem 22693 producenta to ale wszystko jest w porządku
Robert, Legnica
2022-10-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Tomasz, zgierz
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna
Tomasz, zgierz
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna
Stanisław, Marciszów
2025-10-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Tłumik wydechowy


Tłumik to w zasadzie grupa kilku pokrewnych elementów wchodzących w skład układu wydechowego pojazdu. Jego głównym celem jest prawidłowe (zgodne z obowiązującymi normami) przetwarzanie spalin wydobywających się z silnika oraz redukowanie generowanego przy tym hałasu.

Producenci stosują różne rozwiązania. Liczba tłumików dobierana jest tak, aby zapewnić optymalną równowagę pomiędzy efektywnością pracy a kosztami produkcji i późniejszej eksploatacji.

Zwykle w układzie wydechowym stosuje się dwa albo trzy tłumiki wylotowe. Zazwyczaj są to tłumik przedni, środkowy i końcowy. Prócz tego w układzie występują: kolektor wylotowy, katalizator, rura wydechowa końcowa i inne.

Główną bolączką tych elementów jest zużycie wskutek postępującej korozji. Tłumik umiejscowiony jest pod podwoziem na zewnątrz pojazdu, w związku z tym, narażony jest na bardzo niekorzystne czynniki, takie jak stałe zawilgocenie, brud, sól (w warunkach zimowych) itp. Nie bez znaczenia są też uszkodzenia mechaniczne powstałe w kontakcie z podłożem.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.