Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ wydechowy » tłumik Volkswagen PASSAT B6 Variant (3C5) 1.4 TSI EcoFuel (2009.01-2010.11) 150km » 71401 walker
wybrany samochód: 
Volkswagen Passat B6 Variant (3c5) 1.4 Tsi Ecofuel (2009.01-2010.11) 150km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Tłumik 71401 WALKER

71401 Tłumik WALKER
walker 71401
Tłumik 71401
71401
walker 71401 Tłumik
Tłumik 71401 walker
Tłumik 71401 walker
Tłumik 71401 walker
Tłumik 71401 walker

    Ocena:
5/5 (6 ocen)
numer części:

71401

dostawca:

WALKER

Status produktu: Normalny
Długość [mm]1000
Ciężar [kg]8,140
Litera rozpoznawcza52
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającabez części do montażu
Gwarancja3 lata gwarancji
napełniony
nr EAN3277490714015
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Tłumik 71401 WALKER

Tłumik układu wydechowego tył (Dedykowany, dł.: 1000mm) pasuje do: FORD FUSION 1.6 08.02-11.09
numery OEM:
FORD      1207460
FORD      1230564
FORD      1317002
FORD      1557608
FORD      ME2N1J5K244J1A

Zastosowanie Tłumik 71401 WALKER w samochodach:

Opinie Klientów o Tłumik 71401 WALKER:

Stanisław, Marciszów
2025-10-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Tomasz, zgierz
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna
Tomasz, zgierz
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna
Adam, Wilcza
2020-05-26
 5/5
Wahałem się przed zakupem 22693 producenta to ale wszystko jest w porządku
Stanisław, Marciszów
2025-10-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Robert, Legnica
2022-10-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Tłumik wydechowy


Tłumik to w zasadzie grupa kilku pokrewnych elementów wchodzących w skład układu wydechowego pojazdu. Jego głównym celem jest prawidłowe (zgodne z obowiązującymi normami) przetwarzanie spalin wydobywających się z silnika oraz redukowanie generowanego przy tym hałasu.

Producenci stosują różne rozwiązania. Liczba tłumików dobierana jest tak, aby zapewnić optymalną równowagę pomiędzy efektywnością pracy a kosztami produkcji i późniejszej eksploatacji.

Zwykle w układzie wydechowym stosuje się dwa albo trzy tłumiki wylotowe. Zazwyczaj są to tłumik przedni, środkowy i końcowy. Prócz tego w układzie występują: kolektor wylotowy, katalizator, rura wydechowa końcowa i inne.

Główną bolączką tych elementów jest zużycie wskutek postępującej korozji. Tłumik umiejscowiony jest pod podwoziem na zewnątrz pojazdu, w związku z tym, narażony jest na bardzo niekorzystne czynniki, takie jak stałe zawilgocenie, brud, sól (w warunkach zimowych) itp. Nie bez znaczenia są też uszkodzenia mechaniczne powstałe w kontakcie z podłożem.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.