Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ wydechowy » tłumik » 71403 walker

Tłumik 71403 WALKER

71403 Tłumik WALKER
walker 71403
Tłumik 71403
71403
walker 71403 Tłumik
Tłumik 71403 walker
Tłumik 71403 walker
Tłumik 71403 walker
Tłumik 71403 walker

    Ocena:
5/5 (6 ocen)
numer części:

71403

dostawca:

WALKER

Długość [mm] 680
Ciężar [kg] 4,860
Litera rozpoznawcza 62
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez części do montażu
Gwarancja 3 lata gwarancji
napełniony 
nr EAN 3277490714039

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Tłumik 71403 WALKER

Tłumik układu wydechowego tył (Dedykowany, dł.: 680mm) pasuje do: FORD FOCUS I 1.6/1.6ALK/2.0 10.98-11.04
numery OEM:
FORD      1061971
FORD      1067751
FORD      1067754
FORD      1121653
FORD      1230588
FORD      1308594
FORD      1459792
FORD      98AB5K244ASC
FORD      98AB5K244BH
FORD      98AB5K244BJ
FORD      98AB5K244BK
FORD      98AB5K244BL
FORD      AM98AB5K244B1L

Zastosowanie Tłumik 71403 WALKER w samochodach:

Opinie Klientów o Tłumik 71403 WALKER:

Tomasz, zgierz
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna
Tomasz, zgierz
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna
Stanisław, Marciszów
2025-10-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Stanisław, Marciszów
2025-10-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Adam, Wilcza
2020-05-26
 5/5
Wahałem się przed zakupem 22693 producenta to ale wszystko jest w porządku
Robert, Legnica
2022-10-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Tłumik wydechowy


Tłumik to w zasadzie grupa kilku pokrewnych elementów wchodzących w skład układu wydechowego pojazdu. Jego głównym celem jest prawidłowe (zgodne z obowiązującymi normami) przetwarzanie spalin wydobywających się z silnika oraz redukowanie generowanego przy tym hałasu.

Producenci stosują różne rozwiązania. Liczba tłumików dobierana jest tak, aby zapewnić optymalną równowagę pomiędzy efektywnością pracy a kosztami produkcji i późniejszej eksploatacji.

Zwykle w układzie wydechowym stosuje się dwa albo trzy tłumiki wylotowe. Zazwyczaj są to tłumik przedni, środkowy i końcowy. Prócz tego w układzie występują: kolektor wylotowy, katalizator, rura wydechowa końcowa i inne.

Główną bolączką tych elementów jest zużycie wskutek postępującej korozji. Tłumik umiejscowiony jest pod podwoziem na zewnątrz pojazdu, w związku z tym, narażony jest na bardzo niekorzystne czynniki, takie jak stałe zawilgocenie, brud, sól (w warunkach zimowych) itp. Nie bez znaczenia są też uszkodzenia mechaniczne powstałe w kontakcie z podłożem.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.