Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych Audi A6 C6 (4F2) S6 quattro (2006.03-2011.03) 435km » I12031YMT yamato
wybrany samochód: 
Audi A6 C6 (4f2) S6 Quattro (2006.03-2011.03) 435km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego I12031YMT Yamato

I12031YMT Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego Yamato
yamato I12031YMT
Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego I12031YMT
I12031YMT
yamato I12031YMT Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego
40.00 zł
cena zawiera vat 23%
taniej niż na allegro o 3.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Czwartek:10 szt.

odbiór osobisty: ?
Włochy - Czwartek: 10 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

I12031YMT

producent:

Yamato

Status produktu: Normalny
Strona zabudowyoś przednia, z lewej
Gwint wewnętrzny [mm]M12x1,25 RHT
nr EAN5900427507739
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego I12031YMT Yamato

Końcówka drążka kierowniczego L pasuje do: TOYOTA COROLLA, ECHO, PLATZ, PORTE I, PROBOX / SUCCEED, RAUM, VIOS / SOLUNA VIOS, WILL CYPHA I, YARIS, YARIS VERSO 1.0-1.8 04.99-
numery OEM:
TOYOTA      45047 59 025
TOYOTA      45047 59 026

Zastosowanie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego I12031YMT Yamato w samochodach:

Opinie Klientów o Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego I12031YMT Yamato:

Rafał, Wrocław
2022-11-20
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.