Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ wydechowy » tłumik Citroën C4 GRAND PICASSO II (DA_, DE_) 2.0 BlueHDi 150 (2013.06-???) 150km » 0219-01-03050 4max
wybrany samochód: 
Citroën C4 Grand Picasso Ii (da_, De_) 2.0 Bluehdi 150 (2013.06-???) 150km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Tłumik układu wydechowego, tylny 0219-01-03050 4MAX

0219-01-03050 Tłumik układu wydechowego, tylny 4MAX
131.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Poniedziałek:2 szt.

    Ocena:
numer części:

0219-01-03050

producent:

4MAX

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Tłumik układu wydechowego, tylny 0219-01-03050 4MAX

Tłumik układu wydechowego tył pasuje do: SEAT INCA, VW CADDY II, CADDY II/MINIVAN 1.4/1.6/1.9D 11.95-01.04
numery OEM:
SEAT      6K9253409D
SEAT      6K9253409F
VOLKSWAGEN      6K9253409
VOLKSWAGEN      6K9253409D
VOLKSWAGEN      6K9253409H
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Tłumik układu wydechowego, tylny 0219-01-03050 4MAX w samochodach:

Tłumik wydechowy


Tłumik to w zasadzie grupa kilku pokrewnych elementów wchodzących w skład układu wydechowego pojazdu. Jego głównym celem jest prawidłowe (zgodne z obowiązującymi normami) przetwarzanie spalin wydobywających się z silnika oraz redukowanie generowanego przy tym hałasu.

Producenci stosują różne rozwiązania. Liczba tłumików dobierana jest tak, aby zapewnić optymalną równowagę pomiędzy efektywnością pracy a kosztami produkcji i późniejszej eksploatacji.

Zwykle w układzie wydechowym stosuje się dwa albo trzy tłumiki wylotowe. Zazwyczaj są to tłumik przedni, środkowy i końcowy. Prócz tego w układzie występują: kolektor wylotowy, katalizator, rura wydechowa końcowa i inne.

Główną bolączką tych elementów jest zużycie wskutek postępującej korozji. Tłumik umiejscowiony jest pod podwoziem na zewnątrz pojazdu, w związku z tym, narażony jest na bardzo niekorzystne czynniki, takie jak stałe zawilgocenie, brud, sól (w warunkach zimowych) itp. Nie bez znaczenia są też uszkodzenia mechaniczne powstałe w kontakcie z podłożem.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.