Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ wydechowy » tłumik Volkswagen CADDY IV nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) (SAB, SAJ) 2.0 TDI 4motion (2015.11-2020.09) 150km » 0219-01-21273 4max
wybrany samochód: 
Volkswagen Caddy Iv Nadwozie Wielkoprzestrzenne (mpv) (sab, Saj) 2.0 Tdi 4motion (2015.11-2020.09) 150km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Tłumik układu wydechowego, tylny 0219-01-21273 4MAX

0219-01-21273 Tłumik układu wydechowego, tylny 4MAX
220.99 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Środa:5 szt.

odbiór osobisty: ?
Włochy - Środa: 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

0219-01-21273

producent:

4MAX

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Tłumik układu wydechowego, tylny 0219-01-21273 4MAX

Tłumik układu wydechowego tył pasuje do: OPEL MOVANO A, RENAULT MASTER II 2.8D 07.98-10.01
numery OEM:
OPEL      4502799
RENAULT      7700314824
RENAULT      7700314825
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Tłumik układu wydechowego, tylny 0219-01-21273 4MAX w samochodach:

Tłumik wydechowy


Tłumik to w zasadzie grupa kilku pokrewnych elementów wchodzących w skład układu wydechowego pojazdu. Jego głównym celem jest prawidłowe (zgodne z obowiązującymi normami) przetwarzanie spalin wydobywających się z silnika oraz redukowanie generowanego przy tym hałasu.

Producenci stosują różne rozwiązania. Liczba tłumików dobierana jest tak, aby zapewnić optymalną równowagę pomiędzy efektywnością pracy a kosztami produkcji i późniejszej eksploatacji.

Zwykle w układzie wydechowym stosuje się dwa albo trzy tłumiki wylotowe. Zazwyczaj są to tłumik przedni, środkowy i końcowy. Prócz tego w układzie występują: kolektor wylotowy, katalizator, rura wydechowa końcowa i inne.

Główną bolączką tych elementów jest zużycie wskutek postępującej korozji. Tłumik umiejscowiony jest pod podwoziem na zewnątrz pojazdu, w związku z tym, narażony jest na bardzo niekorzystne czynniki, takie jak stałe zawilgocenie, brud, sól (w warunkach zimowych) itp. Nie bez znaczenia są też uszkodzenia mechaniczne powstałe w kontakcie z podłożem.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.