Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » hamulce tarczowe » klocki hamulcowe Saab 9-3 (YS3F, E79, D79, D75) 2.8 Turbo V6 (2005.03-2015.02) 250km » C1B019ABE abe
wybrany samochód: 
Saab 9-3 (ys3f, E79, D79, D75) 2.8 Turbo V6 (2005.03-2015.02) 250km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Klocki hamulcowe - komplet C1B019ABE ABE

C1B019ABE Klocki hamulcowe - komplet ABE
abe C1B019ABE
Klocki hamulcowe - komplet C1B019ABE
67.99 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Czwartek:10 szt.

odbiór osobisty: ?
Włochy - dzisiaj: 10 szt.
 
    Ocena:
numer części:

C1B019ABE

producent:

ABE

Status produktu: Normalny
Ograniczenia producentaATE
Styk ostrzegawczy o zużyciubez styku zużycia
Wysokość [mm]63,6
Długość [mm]156,4
Grubość [mm]20
Strona zabudowyOś przednia
nr EAN5900427187450
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Klocki hamulcowe - komplet C1B019ABE ABE

Klocki hamulcowe kpl. przód , pasuje do: BMW 3 (E46), 5 (E34), 7 (E32), 7 (E65, E66, E67), X3 (E83), Z4 (E85), Z4 (E86) MG MG ZT, MG ZT- T ROVER 75, 75 I 2.0-4.6 03.85-12.11
numery OEM:
BMW      2 157 573
BMW      2 282 416
BMW      2 357 229
BMW      3 404 362
BMW      34 11 2 157 573
BMW      34 11 2 282 416
BMW      34 11 2 357 229
BMW      34 11 3 404 362
BMW      34 11 6 750 148
BMW      34 11 6 754 705
BMW      34 11 6 761 243
BMW      34 11 6 779 652
BMW      6 750 148
BMW      6 754 705
BMW      6 761 243
BMW      6 779 652
ROVER      SFP 0000 40

Zastosowanie Klocki hamulcowe - komplet C1B019ABE ABE w samochodach:

 


Klocki hamulcowe

 

Klocki hamulcowe to kluczowy element układu hamulcowego tarczowego, odpowiadający za skuteczne zmniejszanie prędkości pojazdu oraz jego zatrzymanie. Ich działanie opiera się na wytwarzaniu tarcia poprzez dociśnięcie do obracającej się tarczy hamulcowej, co powoduje spowolnienie ruchu obrotowego kół. Siła docisku generowana jest przez układ hydrauliczny, aktywowany poprzez naciśnięcie pedału hamulca.
 

Budowa i właściwości techniczne
 

Typowe klocki hamulcowe są zamocowane w zacisku, który utrzymuje je w odpowiednim położeniu względem tarczy. Podczas hamowania tłoczek hydrauliczny przemieszcza je w kierunku tarczy, powodując kontakt materiału ciernego z jej powierzchnią. Wysokie temperatury oraz znaczne siły działające podczas tego procesu sprawiają, że klocki muszą być wykonane z odpornych na ścieranie i odkształcenia materiałów kompozytowych.

Konstrukcja klocków opiera się zazwyczaj na trzech warstwach: stalowej płytce nośnej, warstwie tłumiącej drgania i ograniczającej przenoszenie ciepła na zacisk, a także na warstwie ciernej – kluczowym elemencie decydującym o skuteczności hamowania. Skład mieszanki ciernej jest różny w zależności od producenta i ma wpływ na parametry pracy klocków, ich żywotność oraz poziom generowanego hałasu.
 

Dobór i eksploatacja
 

Klocki hamulcowe należą do elementów eksploatacyjnych, które ulegają naturalnemu zużyciu. W zależności od warunków jazdy, masy pojazdu i stylu prowadzenia, ich żywotność waha się zwykle w przedziale 30–45 tysięcy kilometrów, choć w warunkach intensywnej eksploatacji może być krótsza. Regularna kontrola stanu klocków i ich terminowa wymiana są niezbędne dla zachowania pełnej skuteczności hamowania oraz bezpieczeństwa użytkowania pojazdu.
 

Asortyment
 

W naszej ofercie dostępny jest szeroki wybór klocków hamulcowych przeznaczonych do samochodów osobowych różnych marek i modeli. Proponujemy wyroby renomowanych producentów, takich jak: Japanparts, Kamoka, Brembo, TRW, A.B.S., Textar, Meyle, Hella, LPR, ATE i inni. Klocki te spełniają rygorystyczne normy techniczne i mogą być stosowane zarówno w pojazdach codziennego użytku, jak i w samochodach o zwiększonych wymaganiach eksploatacyjnych.


Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.