Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » pompa hamulcowa Mercedes-benz SPRINTER 4,6-t Platforma / podwozie (B906) 424 (906.153, 906.155, 906.253, 906.255) (2006.06-2013.12) 258km » C95010ABE abe
wybrany samochód: 
Mercedes-benz Sprinter 4,6-t Platforma / Podwozie (b906) 424 (906.153, 906.155, 906.253, 906.255) (2006.06-2013.12) 258km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pompa hamulcowa C95010ABE ABE

C95010ABE Pompa hamulcowa ABE
abe C95010ABE
Pompa hamulcowa C95010ABE
C95010ABE
abe C95010ABE Pompa hamulcowa
Pompa hamulcowa C95010ABE abe
Pompa hamulcowa C95010ABE abe
Pompa hamulcowa C95010ABE abe
225.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Poniedziałek:10 szt.

    Ocena:
numer części:

C95010ABE

dostawca:

ABE

Status produktu: Normalny
Otwór Ø 1 [mm]25,3
Gwint wewnętrzny [mm]9
Ilość otworów gwintowanych2
nr EAN5900427246812
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hamulcowa C95010ABE ABE

Pompa hamulcowa (25,3mm/9mm) pasuje do: MITSUBISHI OUTLANDER I 2.0/2.4 03.01-09.07
numery OEM:
MITSUBISHI      MR289188
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Pompa hamulcowa C95010ABE ABE w samochodach:

Pompa hamulcowa


Zadaniem pompy hamulcowej jest wytworzenie odpowiednio wysokiego ciśnienia płynu hamulcowego, który następnie trafia do kół. Z racji na sterowanie układem hamowania, pompa ma ogromny wpływ na bezpieczeństwo czynne pojazdu i jego użytkowników.

W skład każdej pompy hamulcowej wchodzą: korpus, pierścienie uszczelniające, tłok, cylinder, sprężyna dociskowa, wlot i wylot płynu. Na obudowie pompy umieszcza się zwykle zbiorniczek wyrównawczy płynu hamulcowego. W korku zbiornika znajduje się czujnik, który wskazuje zbyt niski poziom płynu. Kierowca jest o tym powiadamiany poprzez zaświecenie się odpowiedniej kontrolki.

Pompa hamulcowa to część, która wymaga nieustannej kontroli. Najprostszą metodą na sprawdzenie poprawności działania układu jest upewnienie się, czy ilość płynu w zbiorniczku płyny hamulcowego jest prawidłowa. Jeśli wyraźnie go ubyło od ostatniego sprawdzania, należy skontrolować przewody. Niski poziom płynu świadczy też o zużyciu się klocków. Podczas hamowania, klocki hamulcowe zaciskające się na tarczach, wysuwają się bardziej. To z kolej zwiększa zapotrzebowanie na płyn hamulcowy w układzie. W efekcie nadmiar ze zbiorniczka trafia do przewodów. W takiej sytuacji poziom płynu powinien zostać uzupełniony.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.