Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » pompa hamulcowa Audi A3 Limousine (8VS, 8VM) 40 TFSI quattro (2018.07-2020.10) 190km » C98009ABE abe
wybrany samochód: 
Audi A3 Limousine (8vs, 8vm) 40 Tfsi Quattro (2018.07-2020.10) 190km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pompa hamulcowa C98009ABE ABE

C98009ABE Pompa hamulcowa ABE
abe C98009ABE
192.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Piątek:7 szt.

    Ocena:
numer części:

C98009ABE

dostawca:

ABE

Status produktu: Normalny
otwór Ø [mm]22,19
nr EAN5900427246942
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hamulcowa C98009ABE ABE

Pompa hamulcowa (22,19mm) pasuje do: SUZUKI SX4 1.5-1.9D 06.06-
numery OEM:
SUZUKI      51100 79J10 000
SUZUKI      51100 T79J10
SUZUKI      51100-79J10
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Pompa hamulcowa C98009ABE ABE w samochodach:

Pompa hamulcowa


Zadaniem pompy hamulcowej jest wytworzenie odpowiednio wysokiego ciśnienia płynu hamulcowego, który następnie trafia do kół. Z racji na sterowanie układem hamowania, pompa ma ogromny wpływ na bezpieczeństwo czynne pojazdu i jego użytkowników.

W skład każdej pompy hamulcowej wchodzą: korpus, pierścienie uszczelniające, tłok, cylinder, sprężyna dociskowa, wlot i wylot płynu. Na obudowie pompy umieszcza się zwykle zbiorniczek wyrównawczy płynu hamulcowego. W korku zbiornika znajduje się czujnik, który wskazuje zbyt niski poziom płynu. Kierowca jest o tym powiadamiany poprzez zaświecenie się odpowiedniej kontrolki.

Pompa hamulcowa to część, która wymaga nieustannej kontroli. Najprostszą metodą na sprawdzenie poprawności działania układu jest upewnienie się, czy ilość płynu w zbiorniczku płyny hamulcowego jest prawidłowa. Jeśli wyraźnie go ubyło od ostatniego sprawdzania, należy skontrolować przewody. Niski poziom płynu świadczy też o zużyciu się klocków. Podczas hamowania, klocki hamulcowe zaciskające się na tarczach, wysuwają się bardziej. To z kolej zwiększa zapotrzebowanie na płyn hamulcowy w układzie. W efekcie nadmiar ze zbiorniczka trafia do przewodów. W takiej sytuacji poziom płynu powinien zostać uzupełniony.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.