Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » pompa hamulcowa Volkswagen LT 28-35 I Platforma / podwozie (281-363) 2.4 D (1982.12-1992.07) 78km » C9A021ABE abe
wybrany samochód: 
Volkswagen Lt 28-35 I Platforma / Podwozie (281-363) 2.4 D (1982.12-1992.07) 78km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pompa hamulcowa C9A021ABE ABE

C9A021ABE Pompa hamulcowa ABE
abe C9A021ABE
139.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Środa:1 szt.

odbiór osobisty: ?
Włochy - dzisiaj: 1 szt.
 
    Ocena:
numer części:

C9A021ABE

producent:

ABE

Wymiar gwintuM12
MateriałAluminium
System hamulcowyTRW
Średnica tłoka [mm]25,4
Wymiar gwintuM12
MateriałAluminium
System hamulcowyTRW
Średnica tłoka [mm]25,4

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hamulcowa C9A021ABE ABE

Pompa hamulcowa (25,4mm) pasuje do: AUDI A4 B6, A4 B7, A6 C5, A6 C6, A8 D3, SEAT EXEO, EXEO ST, SKODA SUPERB I, VW PASSAT B5, PASSAT B5.5 1.6-4.2 08.96-05.13
numery OEM:
AUDI      3BD698021
AUDI      8E0611021
VOLKSWAGEN      3BD698021
zamienniki:
4008420
brak
GIRLING
FHM1477
brak
FERODO
106218
brak
FEBI BILSTEIN
133101J
brak
JURID

Zastosowanie Pompa hamulcowa C9A021ABE ABE w samochodach:

Pompa hamulcowa


Zadaniem pompy hamulcowej jest wytworzenie odpowiednio wysokiego ciśnienia płynu hamulcowego, który następnie trafia do kół. Z racji na sterowanie układem hamowania, pompa ma ogromny wpływ na bezpieczeństwo czynne pojazdu i jego użytkowników.

W skład każdej pompy hamulcowej wchodzą: korpus, pierścienie uszczelniające, tłok, cylinder, sprężyna dociskowa, wlot i wylot płynu. Na obudowie pompy umieszcza się zwykle zbiorniczek wyrównawczy płynu hamulcowego. W korku zbiornika znajduje się czujnik, który wskazuje zbyt niski poziom płynu. Kierowca jest o tym powiadamiany poprzez zaświecenie się odpowiedniej kontrolki.

Pompa hamulcowa to część, która wymaga nieustannej kontroli. Najprostszą metodą na sprawdzenie poprawności działania układu jest upewnienie się, czy ilość płynu w zbiorniczku płyny hamulcowego jest prawidłowa. Jeśli wyraźnie go ubyło od ostatniego sprawdzania, należy skontrolować przewody. Niski poziom płynu świadczy też o zużyciu się klocków. Podczas hamowania, klocki hamulcowe zaciskające się na tarczach, wysuwają się bardziej. To z kolej zwiększa zapotrzebowanie na płyn hamulcowy w układzie. W efekcie nadmiar ze zbiorniczka trafia do przewodów. W takiej sytuacji poziom płynu powinien zostać uzupełniony.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.