Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Jeep GRAND CHEROKEE I (ZJ, ZG) 5.2 (1996.10-1998.09) 223km » CZH1016 abe
wybrany samochód: 
Jeep Grand Cherokee I (zj, Zg) 5.2 (1996.10-1998.09) 223km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zacisk hamulcowy CZH1016 ABE

CZH1016 Zacisk hamulcowy ABE
abe CZH1016
160.99 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Czwartek:10 szt.

    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numer części:

CZH1016

dostawca:

ABE

Strona zabudowyos przednia, z prawej
Średnica [mm]45
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy (1-tłoczkowy)
Grubość tarczy hamulcowej [mm]8
MateriałŻeliwo szare
System hamulcowyATE
sparowany numer artykułuCZH1015
Średnica tłoka [mm]45
Strona zabudowyos przednia, z prawej
Średnica [mm]45
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy (1-tłoczkowy)
Grubość tarczy hamulcowej [mm]8
MateriałŻeliwo szare
System hamulcowyATE
sparowany numer artykułuCZH1015
Średnica tłoka [mm]45

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulcowy CZH1016 ABE

Zacisk hamulca tarczowego przód P (nowy) pasuje do: CITROEN AX, SAXO, PEUGEOT 106 I, 106 II, 106 II/HATCHBACK 1.0-Electric 07.86-07.04
numery OEM:
CITROËN      4400L0
CITROËN      441002
CITROËN      95658574
PEUGEOT      4400L0
PEUGEOT      441002

Zastosowanie Zacisk hamulcowy CZH1016 ABE w samochodach:

Opinie Klientów o Zacisk hamulcowy CZH1016 ABE:

Robert, Warszawa
2025-09-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Robert, Warszawa
2025-09-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.