Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Skoda KAROQ (NU7, ND7) 1.6 TDI (2017.07-???) 115km » CZH1159 abe
wybrany samochód: 
Skoda Karoq (nu7, Nd7) 1.6 Tdi (2017.07-???) 115km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zacisk hamulcowy CZH1159 ABE

CZH1159 Zacisk hamulcowy ABE
abe CZH1159
137.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Czwartek:10 szt.

    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numer części:

CZH1159

dostawca:

ABE

Strona zabudowyOś tylna strona prawa
Średnica [mm]38
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy (2-tłoczkowy)
Grubość tarczy hamulcowej [mm]9,6
System hamulcowyATE
sparowany numer artykułuCZH1158
Średnica tłoka [mm]38
Strona zabudowyOś tylna strona prawa
Średnica [mm]38
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy (2-tłoczkowy)
Grubość tarczy hamulcowej [mm]9,6
System hamulcowyATE
sparowany numer artykułuCZH1158
Średnica tłoka [mm]38

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulcowy CZH1159 ABE

Zacisk hamulca tarczowego tył P (nowy) pasuje do: VOLVO 240, 850, 960, C70 I, S70, V70 I 2.0-2.8 09.78-10.05
numery OEM:
VOLVO      35163187
VOLVO      3524366
VOLVO      35464924
VOLVO      50038132
VOLVO      91574400
zamienniki:
BCN188
brak
TRW
BCN188E
brak
TRW
13.2381-0066.2
brak
ATE
1301214884
brak
SBS
F 86 057
brak
BREMBO

Zastosowanie Zacisk hamulcowy CZH1159 ABE w samochodach:

Opinie Klientów o Zacisk hamulcowy CZH1159 ABE:

Robert, Warszawa
2025-09-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Robert, Warszawa
2025-09-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.