Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Citroën ZX Break (N2) 1.5 D (1996.06-1998.02) 57km » CZH1542 abe
wybrany samochód: 
Citroën Zx Break (n2) 1.5 D (1996.06-1998.02) 57km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zacisk hamulcowy CZH1542 ABE

CZH1542 Zacisk hamulcowy ABE
abe CZH1542
140.99 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Środa:10 szt.

odbiór osobisty: ?
Włochy - Środa: 10 szt.
 
    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numer części:

CZH1542

producent:

ABE

Strona zabudowyOś przednia, z lewej
Średnica [mm]54
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy (1-tłoczkowy)
Grubość tarczy hamulcowej [mm]23
System hamulcowyTRW
sparowany numer artykułuCZH1543
Średnica tłoka [mm]54
Strona zabudowyOś przednia, z lewej
Średnica [mm]54
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy (1-tłoczkowy)
Grubość tarczy hamulcowej [mm]23
System hamulcowyTRW
sparowany numer artykułuCZH1543
Średnica tłoka [mm]54

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulcowy CZH1542 ABE

Zacisk hamulca tarczowego przód L (nowy) pasuje do: FORD B-MAX, FIESTA, FIESTA VI 1.0-1.6D 05.02-
numery OEM:
FORD      1550207
FORD      1766840
FORD      8V512B302AA
FORD      8V512B302AB
zamienniki:
13012125177
brak
SBS
F 24 156
brak
BREMBO
38203500
brak
TEXTAR
82-1913
brak
ELSTOCK

Zastosowanie Zacisk hamulcowy CZH1542 ABE w samochodach:

Opinie Klientów o Zacisk hamulcowy CZH1542 ABE:

Robert, Warszawa
2025-09-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Robert, Warszawa
2025-09-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.