
















| Długość [mm] | 80 |
| Ciśnienie robocze [bar] | 6,3 |
| Szerokość nominalna [mm] | 7,2 |
| Rodzaj gwintu | Gwint wewnętrzny |
| Prędkość obrotowa do [1/min] | 8800 |
| Moment dokręcenia do [Nm] | 678 |
| Moment dokręcenia do [Nm] | 500,07 |
| Średnica przewodu [mm] | 10 |
| Rodzaj uchwytu narzędzia | uchwyt termoizolujący |
| Ciężar netto [kg] | 1,27 |
| Moment obrotowy zwalniający [Nm] | 1200 |
| Zużycie powietrza [l/min] | 127,4 |
| Przyspieszenie drgań [m/s²] | 13,49 |
| Rodzaj mechanizmu udarowego | Mechanizm udarowy Jumbo |
| Zalecany moment obrotowy [Nm] | 610 |
| Poziom ciśnienia akustycznego [dB] | 92,2 |
| Poziom mocy akustycznej [dB] | 103,2 |
| Średnica podłączenia powietrza | 12,91 (1/4") |
| Ciężar netto [g] | 1270 |
| Strona odbiornika napędu (profil) | Czworokąt |
| Wymiary czworokąta po str. odbiornika napędu [mm (cal)] | 12,5 (1/2") |


| Ciśnienie robocze [bar] | 6,3 |
| Szerokość nominalna [mm] | 7,2 |
| Rodzaj gwintu | Gwint wewnętrzny |
| Prędkość obrotowa do [1/min] | 8300 |
| Moment dokręcenia do [Nm] | 1356 |
| Średnica przewodu [mm] | 10 |
| Rodzaj uchwytu narzędzia | uchwyt termoizolujący |
| Ciężar netto [kg] | 1,6 |
| Moment obrotowy zwalniający [Nm] | 2200 |
| Zużycie powietrza [l/min] | 147,2 |
| Przyspieszenie drgań [m/s²] | 8,69 |
| Rodzaj mechanizmu udarowego | Dwumłotowy mechanizm udarowy |
| Zalecany moment obrotowy [Nm] | 948 |
| Poziom ciśnienia akustycznego [dB] | 99,7 |
| Poziom mocy akustycznej [dB] | 110,7 |
| Średnica podłączenia powietrza | 12,91 (1/4") |
| Ciężar netto [g] | 1600 |
| Strona odbiornika napędu (profil) | Czworokąt |
| Wymiary czworokąta po str. odbiornika napędu [mm (cal)] | 12,5 (1/2") |

| Długość [mm] | 80 |
| Ciśnienie robocze [bar] | 6,3 |
| Szerokość nominalna [mm] | 7,2 |
| Rodzaj gwintu | Gwint wewnętrzny |
| Prędkość obrotowa do [1/min] | 8800 |
| Moment dokręcenia do [Nm] | 678 |
| Moment dokręcenia do [Nm] | 500,07 |
| Średnica przewodu [mm] | 10 |
| Rodzaj uchwytu narzędzia | uchwyt termoizolujący |
| Ciężar netto [kg] | 1,27 |
| Moment obrotowy zwalniający [Nm] | 1200 |
| Zużycie powietrza [l/min] | 127,4 |
| Przyspieszenie drgań [m/s²] | 13,49 |
| Rodzaj mechanizmu udarowego | Mechanizm udarowy Jumbo |
| Zalecany moment obrotowy [Nm] | 610 |
| Poziom ciśnienia akustycznego [dB] | 92,2 |
| Poziom mocy akustycznej [dB] | 103,2 |
| Średnica podłączenia powietrza | 12,91 (1/4") |
| Ciężar netto [g] | 1270 |
| Strona odbiornika napędu (profil) | Czworokąt |
| Wymiary czworokąta po str. odbiornika napędu [mm (cal)] | 12,5 (1/2") |








| Ciśnienie robocze [bar] | 6,3 |
| Szerokość nominalna [mm] | 7,2 |
| Kształt łba śruby / nakrętki | Specjalny profil hybrydowy (Mercedes-Benz) |
| Rodzaj gwintu | Gwint wewnętrzny |
| Prędkość obrotowa do [1/min] | 5200 |
| Moment dokręcenia do [Nm] | 2170 |
| Średnica przewodu [mm] | 13 |
| Rodzaj uchwytu narzędzia | uchwyt termoizolujący |
| Ciężar netto [kg] | 4,5 |
| Moment obrotowy zwalniający [Nm] | 4100 |
| Zużycie powietrza [l/min] | 243,5 |
| Przyspieszenie drgań [m/s²] | 10,69 |
| Rodzaj mechanizmu udarowego | Dwumłotowy mechanizm udarowy |
| Zalecany moment obrotowy [Nm] | 1890 |
| Poziom ciśnienia akustycznego [dB] | 99,5 |
| Poziom mocy akustycznej [dB] | 110,5 |
| Średnica podłączenia powietrza | 16,41 (3/8") |
| Ciężar netto [g] | 4500 |

| Ciśnienie robocze [bar] | 6,3 |
| Szerokość nominalna [mm] | 10 |
| Rodzaj gwintu | Gwint wewnętrzny |
| Prędkość obrotowa do [1/min] | 5200 |
| Moment dokręcenia do [Nm] | 2170 |
| Średnica przewodu [mm] | 19 |
| Rodzaj uchwytu narzędzia | uchwyt termoizolujący |
| Ciężar netto [kg] | 4,6 |
| Moment obrotowy zwalniający [Nm] | 4100 |
| Zużycie powietrza [l/min] | 235 |
| Przyspieszenie drgań [m/s²] | 19,11 |
| Rodzaj mechanizmu udarowego | Dwumłotowy mechanizm udarowy |
| Zalecany moment obrotowy [Nm] | 1898 |
| Poziom ciśnienia akustycznego [dB] | 101,9 |
| Poziom mocy akustycznej [dB] | 112,9 |
| Średnica podłączenia powietrza | 20,67 (1/2") |
| Ciężar netto [g] | 4600 |
| Strona odbiornika napędu (profil) | Czworokąt |
| Wymiary czworokąta po str. odbiornika napędu [mm (cal)] | 25 (1") |