325ml
COOLING SYSTEM STOP LEAK - Puszka. Zalecany do wszystkich samochodów osobowych z silnikami benzynowymi, Diesla oraz na gaz LPG chłodzonych cieczą. RÓWNIEŻ DO CHŁODNIC ALUMINIOWYCH.
Zlikwiduje niewielkie wycieki z chłodnicy, ukł. chłodzenia, jednocześnie skutecznie zapobiega powstawaniu rdzy, korozji i kamienia kotłowego. Obojętny dla gumowych węży i uszczelek.
Mieszalny z każdym płynem chłodzącym na bazie glikolu.
Nie zapycha kanałów chłodnicy.
Sposób użycia:
- Otworzyć układ ogrzewania do maksimum.
- Sprawdzić poziom i uzupełnić płyn chłodzący.
- nagrzać silnik.
- Preparat mocno wstrząsnąć i wlać ostrożnie bezpośrednio do chłodnicy lub zbiornika wyrównawczego.
- Uruchomić silnik na około 5 min lub rozpocząć jazdę kontrolując temperaturę silnika.
325ml
Uszczelnia i zapobiega wyciekom. Regeneruje uszczelki gumowe. Czyści, chroni urządzenia poprzez detergenty i środki dyspersyjne. Powoduje łatwiejszą zmianę obciążenia. Ogranicza szarpanie. Przywraca miękką zmianę biegów. Rozpuszczalny w oleju preparat likwiduje przecieki i im zapobiega, Ułatwia i wycisza zmiany biegów, Zapobiega starzeniu i utlenianiu płynów w przekładni hydrokinetyczej oraz w układach kierowniczych ze wspomaganiem.
Wyciszy i ułatwi zmianę biegow oraz uszczelni wycieki, zapobiego ich powstawaniu
Hamuje starzenie się i utlenianie oleju w automatycznej skrzyni biegów i układów kierowniczych ze wspomaganiem. Przedłuża żywotność części.
Zastosowanie: Może być dodawany do wszystkich dostępnych w handlu olejów do skrzyń automatycznych ze specyfikacją Dextron II i Ford lub innych o podobnej specyfikacji.
Sposób użycia:
Jedna puszka o pojemności 325 ml wystarcza na 6,5 l oleju.
125 ml
Uszczelnia i zapobiega wyciekom oleju z układu wspomagania bez konieczności demontażu. Regeneruje gumowe, neoprenowe uszczelniacze, uszczelki oraz oringi.
Wydłuża okres eksploatacji.
Sposób użycia:
Dolać 1 opakowanie 125ml na 2 litry oleju układu wspomagania tak aby procentowo preparat stanowił nie więcej niż 5 - 7 % objętości oleju.
Zalecany do wszystkich olejów:
ze specyfikacją DEXTRON II, DEXTRON III, FORD, LHM lub innych o podobnej specyfikacji.
325 ml
CYLINDER BLOCK SEAL Wynn’s
Uszczelniacz Bloku Silnika
Uszczelnia pęknięcia bloku cylindrów bez demontażu. Do bloków odlewanych z żelaza, stali lub aluminium. Wytrzymały na wysokie temperatury, ciœnienie wody oraz drgania.
Sposób użycia:
- Jeżeli płyn chłodzący ma ponad rok, należy go usunąć, a następnie przepłukać układ chłodzenia wodą lub Wynn’s Cooling System Flush.
- W przypadku obfitych przecieków przepływ płynu powinien być spowolniony za pomocą zwitka wełny
drucianej dobrej jakości trzymanej przy otworze spustowym.
- Jeżeli temperatura jest niska, należy ogrzać butelkę z preparatem w ciepłej wodzie.
Przed użyciem energicznie potrząsnąć butelką.
I. Pęknięcia zewnętrzne:
Otworzyć górną uszczelkę chłodnicy. Rozgrzać silnik. Jeœli to konieczne, odprowadzić nieco wody aby uniknąć rozlania. Usunąć termostat i przez powstały w ten sposób
otwór nalać preparatu (jedna butelka na układ chłodzenia do 8 litrów). Założyć uszczelkę. Wypełnić chłodnicę ciepłą wodą, nałożyć pokrywę i zostawić silnik na wysokich obrotach przez 15 do 20 min. Podczas zabiegu obserwować wskaŸnik temperatury wody. Nie dopuszczać do zagotowania się wody. Wyłączyć silnik i pozwolić mu ostygnąć przez 5 minut, jeżeli to konieczne dopełnić ciepłą wodą.
Zostawić preparat w układzie chłodzenia przez 3 do 4 dni. Usunąć płyn chłodzący przy zimnym silniku i starannie przepłukać układ chłodzenia. Wypełnić płynem do chłodnicy. Założyć termostat.
II. Pęknięcia wewnętrzne. Postępować w ten sam sposób. Po nalaniu preparatu i dopełnieniu wodą, usunąć z uszkodzonego cylindra świecę zapłonową i zostawić włączony silnik na najwyżej
20 min. Jeżeli uszkodzonych jest kilka cylindrów, usunąć œwiece zapłonowe po kolei pozostawiając
każdą świecę wyłączoną przez 5 minut. Po ostygnięciu i wyschnięciu wypełnić wodą. Założyć termostat. Możliwe, że w trakcie operacji woda dostanie się do instalacji olejowej. Zaleca się jej przepłukanie i wymianę oleju. Przez 3 dni nie używać płynu do chłodnicy. Jeżeli pęknięcia są drobne, nalać preparat do zimnej chłodnicy, włączyć silnik i pozostawić go na wysokich (15 minut) aż się rozgrzeje.
Wyłączyć silnik. Wypełnić gorącą wodą i pozwolić wystygnąć. Jeżeli preparat wyleje się na szybę lub farbę, natychmiast spłukać czystą wodą. W razie przecieków z chłodnicy użyć preparatu do uszczelniania układów chłodzenia. Ważne: preparat nie miesza się z płynami chłodzącymi. Powinien być dodawany tylko do wody. Nie dolewać go do oleju, ani nie nalewać bezpoœrednio do cylindrów.