Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ wydechowy » tłumik Mercedes-benz KLASA S (W222, V222, X222) S 500 4-matic (222.085, 222.185) (2013.05-2017.05) 455km » 05.160 asmet
wybrany samochód: 
Mercedes-benz Klasa S (w222, V222, X222) S 500 4-matic (222.085, 222.185) (2013.05-2017.05) 455km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Tłumik końcowy 05.160 ASMET

05.160 Tłumik końcowy ASMET
asmet 05.160
198.01 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Środa: >10 szt.

odbiór osobisty: ?
Włochy - Środa: >10 szt.
 
    Ocena:
5/5 (10 ocen)
numer części:

05.160

producent:

ASMET

Status produktu: Normalny
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Tłumik końcowy 05.160 ASMET

Tłumik układu wydechowego tył pasuje do: OPEL ASTRA G 1.4-2.0D 02.98-01.05
numery OEM:
OPEL      24422988
OPEL      24423005
OPEL      24432900
OPEL      5852055
OPEL      5852056
OPEL      5852057
OPEL      5852093
OPEL      5852097
OPEL      5852104
OPEL      5852151
OPEL      5852408
OPEL      5852425
OPEL      5852428
OPEL      5852456
OPEL      90530879
OPEL      90530882

Zastosowanie Tłumik końcowy 05.160 ASMET w samochodach:

Opinie Klientów o Tłumik końcowy 05.160 ASMET:

Piotr, Kielce
2022-11-20
 5/5
Tłumik pasuje, wykonany b. dobrze.
Marcin, Zawiercie
2021-04-22
 2/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Marek, Racibórz
2024-11-26
 5/5
Produkt pasuje idealnie. Odnośnie trwałości za wcześnie na ocenę.
Roland, Konin
2022-06-27
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Grzegorz, Cycow
2022-11-02
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Mateusz, Zgorzelec
2023-04-15
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Mateusz, Zgorzelec
2023-04-15
 4/5
W oryginale są dospawane nakrętki do mocowania ten nie posiada ale jakość i dopasowanie Bardzo dobre
Wojciech, Kraków
2021-05-20
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Bogusław, Nowe
2023-02-05
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Leopold, Nowe Miszewo
2022-05-09
 5/5
Ostatnio tłumik do BMW i amortyzatory do Fiesty. Ceny konkurencyjne. Spory wybór części - pierwszego montażu jak i w asortymencie budżetowym.

Tłumik wydechowy


Tłumik to w zasadzie grupa kilku pokrewnych elementów wchodzących w skład układu wydechowego pojazdu. Jego głównym celem jest prawidłowe (zgodne z obowiązującymi normami) przetwarzanie spalin wydobywających się z silnika oraz redukowanie generowanego przy tym hałasu.

Producenci stosują różne rozwiązania. Liczba tłumików dobierana jest tak, aby zapewnić optymalną równowagę pomiędzy efektywnością pracy a kosztami produkcji i późniejszej eksploatacji.

Zwykle w układzie wydechowym stosuje się dwa albo trzy tłumiki wylotowe. Zazwyczaj są to tłumik przedni, środkowy i końcowy. Prócz tego w układzie występują: kolektor wylotowy, katalizator, rura wydechowa końcowa i inne.

Główną bolączką tych elementów jest zużycie wskutek postępującej korozji. Tłumik umiejscowiony jest pod podwoziem na zewnątrz pojazdu, w związku z tym, narażony jest na bardzo niekorzystne czynniki, takie jak stałe zawilgocenie, brud, sól (w warunkach zimowych) itp. Nie bez znaczenia są też uszkodzenia mechaniczne powstałe w kontakcie z podłożem.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.