Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ wydechowy » tłumik Opel CALIBRA A (C89) 2.0 i 4x4 (M07) (1990.06-1997.07) 115km » 18.038 asmet
wybrany samochód: 
Opel Calibra A (c89) 2.0 I 4x4 (m07) (1990.06-1997.07) 115km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Tłumik układu wydechowego przód 18.038 ASMET

18.038 Tłumik układu wydechowego przód  ASMET
asmet 18.038
Tłumik układu wydechowego przód  18.038
18.038
209.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Wtorek:3 szt.

odbiór osobisty: ?
Włochy - dzisiaj: 3 szt.
 
    Ocena:
5/5 (10 ocen)
numer części:

18.038

producent:

ASMET

StanFabrycznie nowy
StanFabrycznie nowy

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Tłumik układu wydechowego przód 18.038 ASMET

Tłumik układu wydechowego przód pasuje do: VOLVO C30, C70 II, S40 II, V50, FORD C-MAX, FOCUS C-MAX, FOCUS II, FOCUS II/KOMBI 2.0D 10.03-12.12
numery OEM:
VOLVO      1237286
VOLVO      1253558
VOLVO      1309150
VOLVO      1356205
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Tłumik układu wydechowego przód 18.038 ASMET w samochodach:

Opinie Klientów o Tłumik układu wydechowego przód 18.038 ASMET:

Piotr, Kielce
2022-11-20
 5/5
Tłumik pasuje, wykonany b. dobrze.
Grzegorz, Cycow
2022-11-02
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Bogusław, Nowe
2023-02-05
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Marcin, Zawiercie
2021-04-22
 2/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Leopold, Nowe Miszewo
2022-05-09
 5/5
Ostatnio tłumik do BMW i amortyzatory do Fiesty. Ceny konkurencyjne. Spory wybór części - pierwszego montażu jak i w asortymencie budżetowym.
Mateusz, Zgorzelec
2023-04-15
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Mateusz, Zgorzelec
2023-04-15
 4/5
W oryginale są dospawane nakrętki do mocowania ten nie posiada ale jakość i dopasowanie Bardzo dobre
Marek, Racibórz
2024-11-26
 5/5
Produkt pasuje idealnie. Odnośnie trwałości za wcześnie na ocenę.
Roland, Konin
2022-06-27
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Wojciech, Kraków
2021-05-20
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Tłumik wydechowy


Tłumik to w zasadzie grupa kilku pokrewnych elementów wchodzących w skład układu wydechowego pojazdu. Jego głównym celem jest prawidłowe (zgodne z obowiązującymi normami) przetwarzanie spalin wydobywających się z silnika oraz redukowanie generowanego przy tym hałasu.

Producenci stosują różne rozwiązania. Liczba tłumików dobierana jest tak, aby zapewnić optymalną równowagę pomiędzy efektywnością pracy a kosztami produkcji i późniejszej eksploatacji.

Zwykle w układzie wydechowym stosuje się dwa albo trzy tłumiki wylotowe. Zazwyczaj są to tłumik przedni, środkowy i końcowy. Prócz tego w układzie występują: kolektor wylotowy, katalizator, rura wydechowa końcowa i inne.

Główną bolączką tych elementów jest zużycie wskutek postępującej korozji. Tłumik umiejscowiony jest pod podwoziem na zewnątrz pojazdu, w związku z tym, narażony jest na bardzo niekorzystne czynniki, takie jak stałe zawilgocenie, brud, sól (w warunkach zimowych) itp. Nie bez znaczenia są też uszkodzenia mechaniczne powstałe w kontakcie z podłożem.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.