Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » silnik » zasilanie powietrzem » przepustnica, czujnik » korpus przepustnicy Ford MONDEO IV (BA7) 2.5 (2007.03-2015.01) 220km » AT20078 at autoteile
wybrany samochód: 
Ford Mondeo Iv (ba7) 2.5 (2007.03-2015.01) 220km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

KORPUS PRZEPUSTNICY SKODA OCTAVIA 1.6 00- AT20078 AT AUTOTEILE

AT20078 KORPUS PRZEPUSTNICY SKODA OCTAVIA 1.6 00- AT AUTOTEILE
328.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
:2 szt. wysyłka Wtorek
:2 szt. wysyłka Środa

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: 2 szt.
 
    Ocena:
numer części:

AT20078

producent:

AT AUTOTEILE

AUDI A3 96-, SEAT Altea 04-, Cordoba 99-, Ibiza 99-, Leon 99-, Toledo 99-, SKODA Octavia 00-, VW Bora 98-, Caddy 04-, Golf 97-, Polo 95-, Touran 03-
Ilość sprzedażna = 1
Zamiennik: 06A133062AB
Numer dostawcy: AT20078
AUDI A3 96-, SEAT Altea 04-, Cordoba 99-, Ibiza 99-, Leon 99-, Toledo 99-, SKODA Octavia 00-, VW Bora 98-, Caddy 04-, Golf 97-, Polo 95-, Touran 03-
Ilość sprzedażna = 1
Zamiennik: 06A133062AB
Numer dostawcy: AT20078

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie KORPUS PRZEPUSTNICY SKODA OCTAVIA 1.6 00- AT20078 AT AUTOTEILE

numery OEM:
AUDI      06A133062AB
VOLKSWAGEN      06A 133 062 AB
VOLKSWAGEN      06A 133 062 N
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie KORPUS PRZEPUSTNICY SKODA OCTAVIA 1.6 00- AT20078 AT AUTOTEILE w samochodach:

Przepustnica, korpus przepustnicy


Przepustnica to element znajdujący się w plastikowej obudowie, który standardowo mocuje się w kanale dolotowym powietrza do silnika. Zasadniczy korpus to solidny stalowy element. Wewnątrz, w otworze, będącym przedłużeniem kanału dolotowego umieszczona jest ruchoma klapka, która uchylając się, wpuszcza powietrze do cylindrów. W korpusie znajduje się też czujnik położenia przepustnicy, który steruje dawką paliwa, wtryskiwanego do cylindrów.


Przepustnicę z pedałem przyspieszenia łączy metalowa linka oraz sprężyna, która stawia opór przy wciśnięciu pedału.
Z racji usytuowania w kanale dolotowym, do przepustnicy docierać mogą śladowe ilości zanieczyszczeń z zabrudzonego filtra powietrza. Większe ich nagromadzenie może doprowadzić do osadzania się brudu na klapce przepustnicy i jej niedokładnego domykania.
Skutkiem tego najczęściej jest nierówna praca silnika na biegu jałowym. Kolejnym sygnałem jest niewłaściwe reagowanie samochodu na wciśnięcie pedału przyspieszenia (spowolniona reakcja). Pamiętać należy, że te objawy świadczyć mogą również o uszkodzeniu czujnika przepustnicy lub silniczka krokowego. Brudna przepustnica daje zatem podobne objawy co np. uszkodzone świece i układ EGR. Dobrym pomysłem będzie więc sprawdzenie również tych elementów.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.