Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » silnik » zasilanie powietrzem » przepustnica, czujnik » korpus przepustnicy » AT20185 at autoteile

KORPUS PRZEPUSTNICY AUDI A4, A6, A8, VW PASSAT 96- AT20185 AT AUTOTEILE

AT20185 KORPUS PRZEPUSTNICY AUDI A4, A6, A8, VW PASSAT 96- AT AUTOTEILE
356.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Czwartek:3 szt.

odbiór osobisty: ?
Włochy - Czwartek: 3 szt.
 
    Ocena:
numer części:

AT20185

producent:

AT AUTOTEILE

KORPUS PRZEPUSTNICY AUDI A4, A6, A8, VW PASSAT 96-
Ilość sprzedażna = 1
Zamiennik: 078133062B
Numer dostawcy: AT20185
KORPUS PRZEPUSTNICY AUDI A4, A6, A8, VW PASSAT 96-
Ilość sprzedażna = 1
Zamiennik: 078133062B
Numer dostawcy: AT20185

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie KORPUS PRZEPUSTNICY AUDI A4, A6, A8, VW PASSAT 96- AT20185 AT AUTOTEILE

KORPUS PRZEPUSTNICY AUDI A4, A6, A8, VW PASSAT 96- AT20185 ma zastosowanie do modeli samochodów

AUDI

TT, TT Roadster, A2, ALLROAD C5, A4 B6, A8 D3, A3

VOLKSWAGEN

GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5

SKODA

OCTAVIA I Combi, FABIA I, FABIA I Combi, SUPERB I, FABIA I Praktik, OCTAVIA II, OCTAVIA II Combi

Numery OE KORPUS PRZEPUSTNICY AUDI A4, A6, A8, VW PASSAT 96- AT20185 producenta AT AUTOTEILE

AUDI

078133062B

VOLKSWAGEN

078133062B, 078133063A, 078133063AJ

numery OEM:
AUDI      078133062B
VOLKSWAGEN      078 133 062 B
VOLKSWAGEN      078 133 063 A
VOLKSWAGEN      078 133 063 AJ
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie KORPUS PRZEPUSTNICY AUDI A4, A6, A8, VW PASSAT 96- AT20185 AT AUTOTEILE w samochodach:

Przepustnica, korpus przepustnicy


Przepustnica to element znajdujący się w plastikowej obudowie, który standardowo mocuje się w kanale dolotowym powietrza do silnika. Zasadniczy korpus to solidny stalowy element. Wewnątrz, w otworze, będącym przedłużeniem kanału dolotowego umieszczona jest ruchoma klapka, która uchylając się, wpuszcza powietrze do cylindrów. W korpusie znajduje się też czujnik położenia przepustnicy, który steruje dawką paliwa, wtryskiwanego do cylindrów.


Przepustnicę z pedałem przyspieszenia łączy metalowa linka oraz sprężyna, która stawia opór przy wciśnięciu pedału.
Z racji usytuowania w kanale dolotowym, do przepustnicy docierać mogą śladowe ilości zanieczyszczeń z zabrudzonego filtra powietrza. Większe ich nagromadzenie może doprowadzić do osadzania się brudu na klapce przepustnicy i jej niedokładnego domykania.
Skutkiem tego najczęściej jest nierówna praca silnika na biegu jałowym. Kolejnym sygnałem jest niewłaściwe reagowanie samochodu na wciśnięcie pedału przyspieszenia (spowolniona reakcja). Pamiętać należy, że te objawy świadczyć mogą również o uszkodzeniu czujnika przepustnicy lub silniczka krokowego. Brudna przepustnica daje zatem podobne objawy co np. uszkodzone świece i układ EGR. Dobrym pomysłem będzie więc sprawdzenie również tych elementów.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.