Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » hamulce tarczowe » klocki hamulcowe » 24.8190-0998.2 ate

Styk ostrzegawczy, zużycie okładzin hamulcowych 24.8190-0998.2 ATE

24.8190-0998.2 Styk ostrzegawczy, zużycie okładzin hamulcowych ATE
ate 24.8190-0998.2
45.01 zł
cena zawiera vat 23%
taniej niż na allegro o 7.99 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Czwartek: >10 szt.

    Ocena:
5/5 (317 ocen)
numery handlowe:

620998

numer części:

24.8190-0998.2

dostawca:

ATE

Typ układu hamulcowego Hamulce tarczowe
Długość [mm] 478
nr EAN 4006633475709

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Styk ostrzegawczy, zużycie okładzin hamulcowych 24.8190-0998.2 ATE

Czujnik zużycia klocka hamulcowego tył (ilość w opakowaniu: 1szt.) pasuje do: FORD TOURNEO CUSTOM V362, TRANSIT CUSTOM V362 1.0H-2.2D 09.12-12.23

Styk ostrzegawczy, zużycie okładzin hamulcowych 24.8190-0998.2 ma zastosowanie do modeli samochodów

FORD

COUGAR, FOCUS I, FOCUS I Turnier, FIESTA, TRANSIT, MAVERICK, ESCORT CLASSIC

Numery OE Styk ostrzegawczy, zużycie okładzin hamulcowych 24.8190-0998.2 producenta ATE

FORD

1763904, 1787173, 1792658, 1842816, 2006779, BK212N248BC

numery OEM:
FORD      1763904
FORD      1787173
FORD      1792658
FORD      1842816
FORD      2006779
FORD      BK21-2N248-BC
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Styk ostrzegawczy, zużycie okładzin hamulcowych 24.8190-0998.2 ATE w samochodach:

Opinie Klientów o Styk ostrzegawczy, zużycie okładzin hamulcowych 24.8190-0998.2 ATE:

Michał, Warszawa
2020-04-18
 3/5
Za wcześnie na opinie o klockach, póki co nie piszczą, tyle mogę powiedzieć.
Jacek, Warszawa
2022-08-11
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
paweł rawski
2011-07-06
 5/5
Bardzo dobre klocki hamulcowe. Polecam je spokojnie każdemu kierowcy. Nie piszczą i nie brudzą nadmiernie felg
Tomasz, Warszawa
2022-06-20
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Adam, Wrocław (Wrocław-Psie Pole)
2022-06-26
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Robert, Warszawa
2020-06-20
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Krzysztof, Warszawa
2020-06-18
 5/5
Zawsze stosuję klocki ATE, ale te wydały mi się jakby lepiej wykonane. Jestem bardzo zadowolony.
Grzegorz, Bujaków
2022-04-19
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Mariusz, Ząbki
2022-02-16
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Dariusz, BOCHNIA
2025-01-28
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Marcin, Krosno gm. Mosina
2021-04-29
 5/5
Polecam !!!
Michał, Sochaczew
2022-08-13
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Artur, Nakło Śląskie
2024-01-03
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Przemyslaw, Gdańsk
2024-10-28
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Daniel, Warszawa
2020-04-02
 5/5
Ceny dużo lepsze niż w konkurencyjnych sklepach
Michał, Konin
2022-09-21
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Jacek, Wizna
2023-11-11
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Michał, Toruń
2024-10-28
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Andrzej Mamczur
2018-01-05
 3/5
Opis ATE "Typ zacisku hamulca: dla zacisku hamulcowego z tłokami ze stali" jest nieprawidłowy. Klocki te mają blaszki mocujące klocki w tłoku dl znacznie większej średnicy otworu niż oryginalne tłoki bakelitowe oraz ich zamienniki stalowe. Zamienniki stalowe mają identyczną średnicę otworu jak oryginały bakelitowe. Prawdopodobnie klocki te są przeznaczone do jakiś tłoków stalowych, lecz albo o znacznie większej średnicy zewnętrznej niż 57mm lub o cieńszych ściankach powodujących znacznie większą średnicą otworu. Normalnie do oryginalnych tłoków bakelitowych i zamienników stalowych powinny być stosowane klocki ATE 13.0460-7172.2 - klocki te są identyczne, różnica polega na blaszkach mocujących, które bez problemu wskakują do otworu tłoka.
Przemysław, Poznań
2020-05-31
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Piotr, Bezrzecze
2023-03-13
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
marcin, zamość
2020-08-17
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Paweł, Międzyrzecz
2023-03-24
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Przemyslaw, Opole (Czarnowąsy)
2021-12-13
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Krzysztof, Opatów
2022-11-03
 5/5
ok
Piotr, Warszawa
2021-12-06
 5/5
Przemyslaw, Gdańsk
2024-10-28
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Mirosław, Gdańsk
2025-10-07
 5/5
klocki bardzo dobrej marki za rozsadna cene
Cezary, Nowogród Bobrzański
2022-05-31
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Kazimierz, Opole
2024-06-19
 5/5
Jedne z lepszych dostępnych na rynku.

 


Klocki hamulcowe

 

Klocki hamulcowe to kluczowy element układu hamulcowego tarczowego, odpowiadający za skuteczne zmniejszanie prędkości pojazdu oraz jego zatrzymanie. Ich działanie opiera się na wytwarzaniu tarcia poprzez dociśnięcie do obracającej się tarczy hamulcowej, co powoduje spowolnienie ruchu obrotowego kół. Siła docisku generowana jest przez układ hydrauliczny, aktywowany poprzez naciśnięcie pedału hamulca.
 

Budowa i właściwości techniczne
 

Typowe klocki hamulcowe są zamocowane w zacisku, który utrzymuje je w odpowiednim położeniu względem tarczy. Podczas hamowania tłoczek hydrauliczny przemieszcza je w kierunku tarczy, powodując kontakt materiału ciernego z jej powierzchnią. Wysokie temperatury oraz znaczne siły działające podczas tego procesu sprawiają, że klocki muszą być wykonane z odpornych na ścieranie i odkształcenia materiałów kompozytowych.

Konstrukcja klocków opiera się zazwyczaj na trzech warstwach: stalowej płytce nośnej, warstwie tłumiącej drgania i ograniczającej przenoszenie ciepła na zacisk, a także na warstwie ciernej – kluczowym elemencie decydującym o skuteczności hamowania. Skład mieszanki ciernej jest różny w zależności od producenta i ma wpływ na parametry pracy klocków, ich żywotność oraz poziom generowanego hałasu.
 

Dobór i eksploatacja
 

Klocki hamulcowe należą do elementów eksploatacyjnych, które ulegają naturalnemu zużyciu. W zależności od warunków jazdy, masy pojazdu i stylu prowadzenia, ich żywotność waha się zwykle w przedziale 30–45 tysięcy kilometrów, choć w warunkach intensywnej eksploatacji może być krótsza. Regularna kontrola stanu klocków i ich terminowa wymiana są niezbędne dla zachowania pełnej skuteczności hamowania oraz bezpieczeństwa użytkowania pojazdu.
 

Asortyment
 

W naszej ofercie dostępny jest szeroki wybór klocków hamulcowych przeznaczonych do samochodów osobowych różnych marek i modeli. Proponujemy wyroby renomowanych producentów, takich jak: Japanparts, Kamoka, Brembo, TRW, A.B.S., Textar, Meyle, Hella, LPR, ATE i inni. Klocki te spełniają rygorystyczne normy techniczne i mogą być stosowane zarówno w pojazdach codziennego użytku, jak i w samochodach o zwiększonych wymaganiach eksploatacyjnych.


ATE – specjalista w dziedzinie układów hamulcowych
 

ATE to ceniona marka z wieloletnią tradycją w produkcji części do układów hamulcowych. Firma należy do grupy Continental i od lat dostarcza wysokiej klasy komponenty zarówno na rynek pierwotny, jak i wtórny. W ofercie ATE znajdują się m.in. tarcze i klocki hamulcowe, bębny, szczęki, płyny hamulcowe oraz elementy hydrauliki.

Produkty tej marki wyróżniają się wysoką jakością wykonania, precyzją działania oraz zgodnością ze specyfikacjami OE. Dzięki zaawansowanej technologii i rygorystycznym testom jakości, części ATE zapewniają niezawodne hamowanie i bezpieczeństwo w każdych warunkach drogowych.

Części ATE dostępne są w sklepie e-autoparts.pl, gdzie można znaleźć szeroki wybór komponentów dopasowanych do wielu marek i modeli pojazdów.

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.