Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » czyszczenie szyb » silnik wycieraczek » 5810-03-033390P blic

Silnik wycieraczek 5810-03-033390P BLIC

5810-03-033390P Silnik wycieraczek BLIC
blic 5810-03-033390P
Silnik wycieraczek 5810-03-033390P
5810-03-033390P
blic 5810-03-033390P Silnik wycieraczek
Silnik wycieraczek 5810-03-033390P blic
Silnik wycieraczek 5810-03-033390P blic
Silnik wycieraczek 5810-03-033390P blic
Silnik wycieraczek 5810-03-033390P blic
Silnik wycieraczek 5810-03-033390P blic
233.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Czwartek:10 szt.

    Ocena:
numer części:

5810-03-033390P

producent:

BLIC

Strona zabudowy z przodu
Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stronie dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Napięcie [V] 12

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Silnik wycieraczek 5810-03-033390P BLIC

Silnik wycieraczek przód pasuje do: FORD FIESTA V, FIESTA VI, FUSION 11.01-04.17

Silnik wycieraczek 5810-03-033390P ma zastosowanie do modeli samochodów

FORD

COUGAR, FOCUS I, FOCUS I Turnier, FIESTA, TRANSIT, MAVERICK, ESCORT CLASSIC

Numery OE Silnik wycieraczek 5810-03-033390P producenta BLIC

FORD

1143827, 1740714, 2S6T17B571AC, 2S6T17B571AD

numery OEM:
FORD      1 143 827
FORD      1 740 714
FORD      2S6T-17B571-AC
FORD      2S6T-17B571-AD
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Silnik wycieraczek 5810-03-033390P BLIC w samochodach:

Silnik wycieraczek


Silnik wycieraczek samochodowych jest bez wątpienia najważniejszym elementem układu odpowiedzialnego za oczyszczanie szyby. Podstawowe zadanie silniczka to napęd zespołu wycieraczek. Prędkość obrotową można regulować, co pozwala dostosować tryb pracy piór do aktualnych warunków atmosferycznych. Bez silnika wycieraczek, usuwanie zanieczyszczeń i wody z szyby samochodowej byłoby niemożliwe.

Cały mechanizm składa się właśnie z elektrycznego silnika, przekładni zębatej (listwy zębatej) oraz układu drążków. Odpowiadają one za poruszanie ramionami (i w efekcie za ruch piór) wycieraczek.

Nieprawidłowe działanie silnika wycieraczek jest łatwe do zdiagnozowania. Objawia się to zwolnieniem tempa pracy ramion oraz ich zatrzymywaniem się lub przeskakiwaniem. Czasem pojawiają się również dźwięki dochodzące z podszybia. Przypominają one metaliczny stukot.

Jeśli pojawiły się powyższe symptomy, możemy spodziewać się rychłej awarii tego podzespołu. Nie należy jej bagatelizować. Całkowite zatarcie silnika unieruchomi układ oczyszczania szyby. Nie trzeba nikomu tłumaczyć jak istotne może to być z punktu widzenia bezpieczeństwa. Warto dbać o dobry stan zarówno silniczka, jak i pozostałych elementów układu. Dzięki temu każda podróż będzie bezpieczna i komfortowa.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.