
| Odstęp elektrod | 0,8 |
| Moment dokręcenia [Nm] | 28 |
| Kąt dokręcenia [stopień] | 90 |
| Gwint zewn. [mm] | 14 |
| Skok gwintu [mm] | 1,25 |
| Długość gwintu [mm] | 19 |
| Rozmiar klucza | 16 |
| Położenie elektrod [mm] | 7 |
| Ilość biegunów | 1 |
| nr EAN | 4047024632462 |
Dodatkowe informacje o produkcie Świeca zapłonowa, Iridium 0 242 240 665 BOSCH
GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5
TT, TT Roadster, A2, ALLROAD C5, A4 B6, A8 D3, A3
OCTAVIA I Combi, FABIA I, FABIA I Combi, SUPERB I, FABIA I Praktik, OCTAVIA II, OCTAVIA II Combi
TOLEDO II, LEON, IBIZA III, CORDOBA, ALTEA, TOLEDO III, ALTEA XL
03C905601, 03C905601A, 03C905601B, 03F905600, 03F905600A, 101905626, L03C905601
03C905601A, 03C905601B, 03F905600, 03F905600A, 101905626
03C905601A, 03C905601B, 03F905600, 03F905600A, 101905626
03C905601A, 03C905601B, 03F905600, 03F905600A, 101905626
| AUDI | 03C 905 601 A | |
| AUDI | 03C 905 601 B | |
| AUDI | 03F 905 600 | |
| AUDI | 03F 905 600 A | |
| AUDI | 101 905 626 | |
| OPEL | 32017052 | |
| SEAT | 03C 905 601 A | |
| SEAT | 03C 905 601 B | |
| SEAT | 03F 905 600 | |
| SEAT | 03F 905 600 A | |
| SEAT | 101 905 626 | |
| SKODA | 03C 905 601 A | |
| SKODA | 03C 905 601 B | |
| SKODA | 03F 905 600 | |
| SKODA | 03F 905 600 A | |
| SKODA | 101 905 626 | |
| VOLKSWAGEN | 03C 905 601 | |
| VOLKSWAGEN | 03C 905 601 A | |
| VOLKSWAGEN | 03C 905 601 B | |
| VOLKSWAGEN | 03F 905 600 | |
| VOLKSWAGEN | 03F 905 600 A | |
| VOLKSWAGEN | 101 905 626 | |
| VOLKSWAGEN | L03C 905 601 | |
| BYD | 10472510-00 | |
| BYD | 29.01.1000G6001S |
Zastosowanie Świeca zapłonowa, Iridium 0 242 240 665 BOSCH w samochodach:
Opinie Klientów o Świeca zapłonowa, Iridium 0 242 240 665 BOSCH:
Bosch jest jednym z największych producentów samochodowych części zamiennych na świecie. We współczesnym samochodzie trudno jest znaleźć podzespoły, których producntem lub współproducentem jest Bosch. Począwszy od systemów elektrycznych i elektronicznych, przez wycieraczki, po układ hamulcowy.
Części Bosch sprawdzają się w samochodach każdego typu i są chętnie stosowane przez mechaników samochodowych, co świadczy o ich niezawodności.