
| Liczba przewodów | 4 |
| Długość całkowita [mm] | 1070 |
| nr EAN | 4047025392228 |
Dodatkowe informacje o produkcie Sonda lambda 0 258 030 088 BOSCH
TOLEDO II, LEON, IBIZA III, CORDOBA, ALTEA, TOLEDO III, ALTEA XL
OCTAVIA I Combi, FABIA I, FABIA I Combi, SUPERB I, FABIA I Praktik, OCTAVIA II, OCTAVIA II Combi
GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5
04E906262AL
04E906262AL
04E906262AL
| FORD | EH22 9G444 DA | |
| JAGUAR | EH22 9G444 DA | |
| ROVER | EH22 9G444 DA | |
| SEAT | 04E 906 262 AL | |
| SKODA | 04E 906 262 AL | |
| VOLKSWAGEN | 04E 906 262 AL |
Zastosowanie Sonda lambda 0 258 030 088 BOSCH w samochodach:
Opinie Klientów o Sonda lambda 0 258 030 088 BOSCH:
Sonda lambda jest elementem układu wydechowego pojazdu wyposażonego w silnik spalinowy. Jej zadaniem jest pomiar stężenie tlenu w gazach spalinowych wykorzystujących się z silnika.
W samochodzie mogą występować dwie lub jedna sonda lambda. W przypadku występowania dwóch sond lambda mówi się o sądzie regulacyjnej i diagnostycznej albo montowanej przed i za katalizatorem. W przypadku występowania pojedynczej sondy lambda jest ona montowana zazwyczaj w kolektorze wydechowym silnika.
Zmierzona ilość pozostałego tlenu w gazach spalinowych pozwala na właściwy dobór mieszanki paliwowo powietrznej, a tym samym zminimalizowanie emisji szkodliwych substancji oraz maksymalne wykorzystywanie paliwa i procesie spalania.
Bosch jest jednym z największych producentów samochodowych części zamiennych na świecie. We współczesnym samochodzie trudno jest znaleźć podzespoły, których producntem lub współproducentem jest Bosch. Począwszy od systemów elektrycznych i elektronicznych, przez wycieraczki, po układ hamulcowy.
Części Bosch sprawdzają się w samochodach każdego typu i są chętnie stosowane przez mechaników samochodowych, co świadczy o ich niezawodności.