| Napięcie [V] | 12 |
| Ciśnienie [bar] | 0,23 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez łącznika |
| Wydatek [l/h] | 430 |
| Napięcie [V] | 12 |
| Ciśnienie [bar] | 0,23 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez łącznika |
| Wydatek [l/h] | 430 |
Dodatkowe informacje o produkcie Dodatkowa pompa cieczy chłodzącej 0 392 023 20Y BOSCH
| FORD | 2008926 | |
| FORD | 2017155 | |
| FORD | 2083295 | |
| FORD | 2114868 | |
| FORD | 2115281 | |
| FORD | 2117142 | |
| FORD | 2119671 | |
| FORD | 2119673 | |
| FORD | 2120939 | |
| FORD | 2131993 | |
| FORD | 2134355 | |
| FORD | 2173059 | |
| FORD | 2189598 | |
| FORD | 2211959 | |
| FORD | 2249162 | |
| FORD | 2249602 | |
| FORD | 2258226 | |
| FORD | 2266409 | |
| FORD | 2281434 | |
| FORD | 2281436 | |
| FORD | 2281438 | |
| FORD | 2281443 | |
| FORD | 2307240 | |
| FORD | 2320374 | |
| FORD | 2320806 | |
| FORD | 2361192 | |
| FORD | 2376107 | |
| FORD | 2456291 | |
| FORD | 2461720 | |
| FORD | 2461724 | |
| FORD | 2470015 | |
| FORD | 2612320 | |
| FORD | 2621319 | |
| FORD | 2629068 | |
| FORD | 5565414 | |
| FORD | BTA | |
| FORD | CV6118D473BB | |
| FORD | DG9318D473AC | |
| FORD | DG9318D473BD | |
| FORD | DG9318D473DB | |
| FORD | DG9318D473EB | |
| FORD | DG9Z18D473A | |
| FORD | DG9Z18D473C | |
| FORD | DG9Z18D473D | |
| FORD | DG9Z18D473E | |
| FORD | DM5Z8C419A | |
| FORD | DM5Z8C419AFC | |
| FORD | DS788C419AC | |
| FORD | DS7Z18D473A | |
| FORD | DS7Z8C419A | |
| FORD | DS7Z8C419E | |
| FORD | E1G318D473CB | |
| FORD | E1G318D473FC | |
| FORD | E1GZ18D473A | |
| FORD | F2G318D473 | |
| FORD | F2G318D473BKC | |
| FORD | F2G318D473BTA | |
| FORD | F2G318D473BTB | |
| FORD | F2G318D473DPB | |
| FORD | F2G318D473EPB | |
| FORD | F2GZ18D473A | |
| FORD | F2GZ18D473D | |
| FORD | F2GZ18D473E | |
| FORD | F2GZ18D473G | |
| FORD | FG9Z18D473A | |
| FORD | FL1418D473AC | |
| FORD | FL1Z18D473A | |
| FORD | FL3418D473AD | |
| FORD | FL3Z18D473A | |
| FORD | FP5318D473AB | |
| FORD | FP5Z18D473A | |
| FORD | FP5Z18D473B | |
| FORD | GR2318D473AB | |
| FORD | GR2Z18D473A | |
| FORD | GV6118D473AC | |
| FORD | GV6118D473BB | |
| FORD | GV6Z18D473A | |
| FORD | GV6Z18D473B | |
| FORD | J1G318D473BB | |
| FORD | J1G318D473BC | |
| FORD | J1G318D473CB | |
| FORD | J1G318D473CC | |
| FORD | J1G318D473CD | |
| FORD | J1GZ18D473A | |
| FORD | J1GZ18D473B | |
| FORD | JL3418D473DC | |
| FORD | JL3Z18D473B | |
| FORD | JN118B552AA | |
| FORD | JN118B552AB | |
| FORD | JN118B552AC | |
| FORD | JX6118D473AB | |
| FORD | JX6118D473PA | |
| FORD | JX6118D473PB | |
| FORD | JX6118D473PC | |
| FORD | JX618B552AA | |
| FORD | JX618B552AB | |
| FORD | JX618B552AC | |
| FORD | JX6Z18D473A | |
| FORD | K2G318D473BA | |
| FORD | K2G318D473CC | |
| FORD | K2G318D473DC | |
| FORD | K2G318D473EB | |
| FORD | K2G318D473JB | |
| FORD | K2G318D473KB | |
| FORD | K2G318D473LB | |
| FORD | K2GZ18D473A | |
| FORD | K2GZ18D473B | |
| FORD | K2GZ18D473C | |
| FORD | K2GZ18D473D | |
| FORD | K2GZ18D473E | |
| FORD | K2GZ18D473F | |
| FORD | K2GZ18D473G | |
| FORD | KK3118D473AB | |
| FORD | KK3118D473AC | |
| FORD | L1BG8B552AA |
Zastosowanie Dodatkowa pompa cieczy chłodzącej 0 392 023 20Y BOSCH w samochodach:
Opinie Klientów o Dodatkowa pompa cieczy chłodzącej 0 392 023 20Y BOSCH:
Pompa wody w silniku spalinowym służy do wymuszania obiegu czynnika chłodniczego w układzie chłodniczym. Temperatura powstająca podczas procesu spalania musi być odprowadzana na zewnątrz. Pompa wody transferuje powstałe ciepło za pomocą czynnika chłodniczego do chłodnicy wody gdzie wymieniane jest z otaczającym powietrzem.
Pompa wody zasilana jest zazwyczaj przy pomocy paska rozrządu, a w innych rozwiązaniach przy pomocy paska klinowego lub paska wieloklinowego. Siłę napędową wytwarza podczas wał korbowy silnika spalinowego. Przy zasilaniu pompy płynu chłodzacego paskiem rozrządu, bierze ona udział w napinaniu układu rozrządu, dlatego należy ją bezwzględnie wymienić przy rutynowej wymianie rozrządu.
Pompa wody, a zwłaszcza uszczelka wirnika jest wrażliwa na zanieczyszczenie układu chłodniczego dlatego trzeba dbać o jego czystość i regularnie wymieniać płyn chłodniczy.
Bosch jest jednym z największych producentów samochodowych części zamiennych na świecie. We współczesnym samochodzie trudno jest znaleźć podzespoły, których producntem lub współproducentem jest Bosch. Począwszy od systemów elektrycznych i elektronicznych, przez wycieraczki, po układ hamulcowy.
Części Bosch sprawdzają się w samochodach każdego typu i są chętnie stosowane przez mechaników samochodowych, co świadczy o ich niezawodności.