
| Napięcie [V] | 12 |
| Ciśnienie [bar] | 0,18 |
| Wydatek [l/h] | 600 |
| Napięcie [V] | 12 |
| Ciśnienie [bar] | 0,18 |
| Wydatek [l/h] | 600 |
Dodatkowe informacje o produkcie Dodatkowa pompa cieczy chłodzącej 0 392 023 519 BOSCH
| CITROËN | 98 320 605 80 | |
| PEUGEOT | 98 320 605 80 | |
| PEUGEOT | 98 571 536 80 |
Zastosowanie Dodatkowa pompa cieczy chłodzącej 0 392 023 519 BOSCH w samochodach:
Opinie Klientów o Dodatkowa pompa cieczy chłodzącej 0 392 023 519 BOSCH:
Pompa wody w silniku spalinowym służy do wymuszania obiegu czynnika chłodniczego w układzie chłodniczym. Temperatura powstająca podczas procesu spalania musi być odprowadzana na zewnątrz. Pompa wody transferuje powstałe ciepło za pomocą czynnika chłodniczego do chłodnicy wody gdzie wymieniane jest z otaczającym powietrzem.
Pompa wody zasilana jest zazwyczaj przy pomocy paska rozrządu, a w innych rozwiązaniach przy pomocy paska klinowego lub paska wieloklinowego. Siłę napędową wytwarza podczas wał korbowy silnika spalinowego. Przy zasilaniu pompy płynu chłodzacego paskiem rozrządu, bierze ona udział w napinaniu układu rozrządu, dlatego należy ją bezwzględnie wymienić przy rutynowej wymianie rozrządu.
Pompa wody, a zwłaszcza uszczelka wirnika jest wrażliwa na zanieczyszczenie układu chłodniczego dlatego trzeba dbać o jego czystość i regularnie wymieniać płyn chłodniczy.
Bosch jest jednym z największych producentów samochodowych części zamiennych na świecie. We współczesnym samochodzie trudno jest znaleźć podzespoły, których producntem lub współproducentem jest Bosch. Począwszy od systemów elektrycznych i elektronicznych, przez wycieraczki, po układ hamulcowy.
Części Bosch sprawdzają się w samochodach każdego typu i są chętnie stosowane przez mechaników samochodowych, co świadczy o ich niezawodności.