
| Produkt podlegający wymianie przy zakupie nowego | |
| Napięcie [V] | 14 |
| Prąd ładowania alternatora [A] | 180 |
| Rodzaj mocowania | Podwójna dźwignia obrotowa |
| Rodzaj alternatora | nie zawiera pompy próżniowej |
| Odstęp pomiędzy kołem pasowym i alternatorem [mm] | 42 |
| Kierunek obrotów | zgodnie z ruchem wskazówek zegara |
| Koła pasowe | z kołem pasowym wolnobieżnym |
| Liczba rowków | 6 |
| Ø koła pasowego [mm] | 54 |
| Długość [mm] | 171 |
| zalecane rozszerzenie naprawy | Pasek klinowy / pasek klinowy wielorowkowy |
| nr EAN | 4047024798045 |
Dodatkowe informacje o produkcie Alternator 0 986 080 660 BOSCH
Koszt kaucji: 492.00 zł| CITROËN | 5702 F4 | |
| CITROËN | 5702 G2 | |
| CITROËN | 5705 AX | |
| CITROËN | 5705 EE | |
| CITROËN | 5705 JF | |
| FIAT | 9661544880 | |
| FIAT | K9661544880 | |
| LANCIA | 9661544880 | |
| LANCIA | K9661544880 | |
| MITSUBISHI | A 004 T J0081C | |
| MITSUBISHI | A 004 T J0084 | |
| MITSUBISHI | A 004 T J0084 A | |
| MITSUBISHI | A 004 T J0084 B | |
| MITSUBISHI | A 004 T J0084 C | |
| MITSUBISHI | A 4 T J0081C | |
| MITSUBISHI | A 4 T J0084 | |
| MITSUBISHI | A 4 T J0084 A | |
| MITSUBISHI | A 4 T J0084 B | |
| MITSUBISHI | A 4 T J0084 C | |
| MITSUBISHI | A004TJ0081B | |
| MITSUBISHI | A4TJ0081B | |
| PEUGEOT | 5702 F4 | |
| PEUGEOT | 5702 G2 | |
| PEUGEOT | 5705 AX | |
| PEUGEOT | 5705 EE | |
| PEUGEOT | 5705 JF | |
| PEUGEOT | 96 460 651 80 | |
| PEUGEOT | 96 463 882 80 | |
| PEUGEOT | 96 547 528 | |
| PEUGEOT | 96 547 528 80 | |
| PEUGEOT | 96 880 853 80 |
Zastosowanie Alternator 0 986 080 660 BOSCH w samochodach:
Bosch jest jednym z największych producentów samochodowych części zamiennych na świecie. We współczesnym samochodzie trudno jest znaleźć podzespoły, których producntem lub współproducentem jest Bosch. Począwszy od systemów elektrycznych i elektronicznych, przez wycieraczki, po układ hamulcowy.
Części Bosch sprawdzają się w samochodach każdego typu i są chętnie stosowane przez mechaników samochodowych, co świadczy o ich niezawodności.